Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Frustratie bruidsschoenen en service Mia Monta

  10-5-2011 13:08:41
Beste bruidjes,

met nog 10 dagen op de teller, lijkt er nog zo veel dat moet gebeuren. Maar wat me het meest stoort, is de lakse houding van sommige mensen.

Op 19 september 2010 ben ik mijn kleed gaan kiezen en bestellen bij Mia Monta. Midden maart moest ik terug bellen om te horen of mijn kleed al binnen was. Dit heb ik gedaan en het was nog niet binnen, maar het zou die week toekomen. Ik kreeg een afspraak voor een eerste pas op 2 april.
Bij mijn bestelling waren ook enkele accessoires besteld waaronder mijn schoenen. Bij mijn eerste pas werd mij gezegd da het model van schoen dat ik gekozen had, niet meer gemaakt werd. Geen probleem, maar konden ze dit tussen september en april niet even zelf laten weten? Toen heb ik een ander paar besteld en opnieuw moest ik terug bellen begin mei om te horen of mijn schoenen geleverd waren.Vorige week dinsdag heb ik gebeld en blijkbaar waren ze nog niet geleverd. De man ging horen waar het fout gelopen was bij zijn leverancier. Eveneens had ik gevraagd om een stuk stof van mijn bruidsjurk om te verwerken in mijn boeket, hij zou mij dit opsturen. Tot vandaag heb ik helemaal niets meer van hen gehoord of mijn stuk stof gekregen.

Deze morgen om 10u heb ik weer de telefoon genomen om te vragen hoe het zat met mijn schoenen. Ik wil deze absoluut op voorhand hebben, dat ik ze kan inlopen. Nu was het de vrouw en ze was met een klant bezig. Ze ging het nakijken en mij terug bellen. We zijn nu 3u later en ik heb nog niks gehoord. Voor alle zekerheid heb ik afgelopen vrijdag een paar schoenen besteld op internet, maar deze hebben nog steeds het magazijn niet verlaten. De moed zakt me dus echt in de schoenen.

Ik ben nogal verlegen om mij boos te maken en ze kunnen je ook zodanig het gevoel geven dat je wat geduld moet hebben. Ik kan toch niet blijven bellen?! Maar ik ben echt op van de zenuwen en vraag me serieus af of ik aan mijn schoenen zal geraken. Volgende week donderdag ga ik mijn kleed afhalen in de middag, dan heb ik nog enkel donderdagnamiddag en vrijdag om mijn schoenen in te lopen. Bovendien wou ik ze nog bij de schoenmaker doen om er anti-slipzooltjes laten op te zetten.

Dank je dat ik mijn frustraties eens kwijt kon!

Ellen

Ellen
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1581


Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik10-5-2011 13:43:40

Hoi Ellen!
Kan me inbeelden dat je héél gefrustreerd wordt van altijd zelf te moeten bellen en vragen... Zeker nu jullie trouwdag zo snel nadert.
Ik hoop dat het goedkomt, laat je zeker niet op je kop zitten!
Je hebt het recht om alles op tijd te krijgen, tenslotte betaal je er genoeg voor!

Groetjes,
Elsie



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik10-5-2011 13:47:05

Euh, ik zou precies toch is bellen en u kwaad maken zene, uw trouw is over minder dan 2 weken! Dat is in principe nog tijd genoeg om voor schoenen te gaan kijken/ ze in te lopen, maar ik vind dat nu toch ook geen service, zeker omdat je alles zo goe dop tijd hebt besteld....
Kzou echt is nen pittige telefoon doen, ben daar ook geen krak in, maar als het moet, moet het en haal je al je kwaadheid wel naar boven zodat je effe je beklag gaan doen. Als ze geen klachten horen, gaan ze er geen rekening mee houden. Echt effe doen, zure appel maar even doorbijten en hopelijk helpt het! En zeg dat gewoon, dat ze nog naar de schoenmaker moeten, dat je ze nog wil inlopen en dat 2 dagen echt niet redelijk is. Echt, doen!



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik10-5-2011 13:55:22

Daar gaat de prachtige reclame voor Mia Monte verder ... man man man, goed bezig. Beseffen die mensen dat nu echt niet hoe moeilijk zij het de bruidjes maken?

Ellen, laat je zeker niet doen. Stap er naartoe en zeg waar het op staat. Als je op de laatste knip je schoenen nog niet zou krijgen ... ja, dan sta je daar schoon! Nu heb je nog even tijd. Go for it!!

Succes alvast



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik10-5-2011 14:00:32

Hallo Ellen;
als je echt geen duidelijk antwoord krijgt via telefoon, dan zou ik al naar mail overschakelen.Een geschreven woord heeft nog altijd meer waarde dan een gesproken.
Heb je een bon voor je schoenen enzo? even naar de voorwaarden op de achterkant kijken.
Bovendien zou ik gewoon je stoute schoenen aantrekken en naar de zaak trekken.
Niemand heeft graag discussies in zijn winkel als er potentiele nieuwe klanten zijn

Hoe hebben ze je jurk al kunnen afpassen zonder schoenen ?en de juiste hakhoogte...



Sofie

 Meld misbruik10-5-2011 14:17:05

Ik zou gewoon langs gaan als je vandaag niets hoort. Neem desnoods iemand mee als je je zelf niet zeker genoeg voelt. Maar je hebt recht en reden om een fatsoenlijke uitleg en actie van hen te eisen. Als er potentiële klanten in de buurt zijn zullen ze hopelijk wat meer hun best doen...



bobo
2-2-2013
 Meld misbruik10-5-2011 14:30:44

Net als Sofie zou ik gewoon langsgaan.
Telefonisch is het altijd gemakkelijker om iemand af te schepen.

Met wat klanten in de winkel zullen ze wel extra hun best doen om
niet in de verlegenheid gebracht te worden!
Veel succes!



Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik10-5-2011 18:23:44

Moest ik van u zijn zou ik toch eens een kwaad telefoontje doen hoor! Het is tensloote JOUW trouw en JOUW dag!! jij ben de bruid en jij moet er tiptop uitzien!
Ik denk trouwens dat het niet de 1ste keer en zeker niet de laatste keer zal zijn dat ze een kwade klant over de vloer krijgen hoor! gewoon je gedacht eens goed zeggen als je je kleed gaat halen, wie weet krijg je nog een korting ofzo :-)



kim
6-8-2011
 Meld misbruik10-5-2011 19:00:24

ik heb het zo met mijn trouwkleed.
ik ben in januari mijn kleed gaan bestellen bij pierre-yves dit zou in juni binnenkomen en ik heb 2weken geleden telefoon gekregen dat het kleed dan nog niet in de winkel zal zijn.
Pas +- 15juli zal mijn kleed in de winkel zijn.
Mijn trouw is op 6augustus dus ik ben ook niet zo op mijn gemak
Ze hebben mij wel gegarandeerd dat mijn kleed klaar zou zijn en dat ik niet de enige was.
Ze gaan mij en nog 2 andere vrouwen de beste service dan bieden en voor de andere klanten bedienen.
We zullen zien :-s



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik10-5-2011 21:06:43

In jouw plaats zou ik geen seconde meer verliezen en ook naar de winkel gaan, desnoods met je verloofde of je papa, iemand die er geen graten in ziet om een beetje stof te doen opwaaien met volk in de winkel. Een klant slechts 2 dagen tijd geven om nieuwe schoenen in te lopen, is gewoon de klant voor een idioot verslijten !
Maar, wat ik intussen ook zou doen, is sowieso een reserve-paar schoenen kopen (ik kan je het adres bezorgen van een winkel in Gent ; nieuwe bruidsschoenen ong. 50€) en die kan je dan alvast beginnen inlopen zodat je tenminste al één paar hebt dat goed zit op je trouwdag.
Mocht je hiervoor interesse hebben, laat me een berichtje op mijn profielicoontje en dan zend ik je meteen de contactgegevens door van die winkel.
Trek intussen je stoute schoenen aan en ga er op af ! Sommige mensen moet je er nu eenmaal wat luider aan herinneren dat je 'klant' bent :/



Ellen
21-5-2011
 Meld misbruik11-5-2011 13:34:53

Hey bruidjes,

bij deze wou ik jullie laten weten dat ik gisteren dan toch eindelijk aan de schoenen geraakt ben.
Bedankt voor jullie berichtjes en steun!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...