Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen bruidegom maat 38!

  10-5-2011 9:35:49
Goedemorgen bruidjes, wij zijn nog op zoek naar schoenen voor onder mijn partner zijn kostuum,
het probleem is dat alle schoenen die hij tot nu toe gepast heeft te groot zijn, de meeste geklede schoenen
beginnen maar van maat 39. Mijn vriend zou een maatje 38 moeten hebben, weet er iemand van jullie
waar ik dit zou kunnen vinden?

Thanks voor jullie hulp!!

Annelies
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1224


frida
6-2-2010
 Meld misbruik10-5-2011 10:17:22

hey, ik denk bij een betere schoonwinkel dat je dat wel zal vinden...



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik10-5-2011 10:20:49

Ik weet niet van waar je bent, maar bij schoenwinkel Vanluechene in Rumbeke (Roeselare) hebben ze alle soorten schoenen van superklein tot supergroot, zowel voor mannen als vrouwen. Niet dat uw toekomstige superkleine voeten heeft, maar ze zullen er zeker zijn maat wel hebben.

(spreek uit ervaring met mijn 34.5 :-))

Succes met de zoektocht!



Evi
25-8-2012
 Meld misbruik10-5-2011 10:52:27

Ik raad ook Vanluechene aan. De mannenschoenen beginnen daar vanaf maat 37. Op hun site staan een aantal modellen, maar in de winkel hebben ze er meer.

Groetjes.



Annelies
6-8-2011
 Meld misbruik10-5-2011 11:09:54

Ok super, kga zeker eens kijken! Dank je!!!



Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik10-5-2011 15:00:43

Bij Van Loock in Zandhoven hebben ze in elk geval voor vrouwen ook heel kleine maten (heb er ooit iemand met een 33 schoenen met hakken weten kopen), dus voor mannen zullen ze dat ook wel hebben.
Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info