Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help !!! cameraman gezocht

  9-5-2011 12:34:26
wij zitten echt met een groot probleem we hebben juist vernomen dat onze cameraman niet meer kan filmen wegens zijn gezondheid. met nu nog maar 60 dagen op de teller is er niet veel tijd meer om een andere te vinden.
kan iemand ons soms helpen nog om iemand te vinden voor een redelijke prijs ?
alvast bedankt
Bianca en joachim

bianca
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1673


Pat

 Meld misbruik9-5-2011 12:42:10




Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 12:57:56

oei oei... Wij hebben Kurt Vermylen. Dacht wel dat die voor de rest vant jaar volzet was, maar je kan maar eens informeren hé: kurtvermylen@hotmail.com




Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik9-5-2011 13:01:42

Freddy Van De Cauter misschien... Wij hebben Leolex Filmstudio...



natje
12-5-2012
 Meld misbruik9-5-2011 19:43:31

wij hebben freddy van cauter gewoon een mailtje naar hem sturen

<freddy.vandecauter@telenet.be hij vraagt 485 euro van 09.00u tot 02.00u
en 50 euro voorschot


veel succes



bianca
9-7-2011
 Meld misbruik9-5-2011 19:54:59

bedankt,
we hebben ze allemaal al gemailt en er is niemand meer vrij. maar ik geef de moed niet op we blijven zoeken !!!

bianca en joachim



Pascal

 Meld misbruik9-5-2011 21:23:17

Succes met de zoektocht.
Ben zelf niet meer vrij op 9/7, anders graag.



annelies
17-7-2010
 Meld misbruik10-5-2011 13:01:59

Hallo,

Wij hadden DB Pictures uit Gent.
We waren zelf ook vrij laat om hem te boeken (hadden ook eerst iemand anders) en hij werkt met verschillende mensen waarvan misschien nog eentje vrij is ...
Ze zijn wel relatief duurder dan de prijzen hier aangegeven maar het geld MEER dan waard ... De DVD krijg je in 3voud (leuk cadeautje voor ouders) en is wel dik inorde hoor ...
Mijn vriendinnen willen hem iedere keer opnieuw zien als ze komen :) Net zoals ik trouwens ;)

Groetjes

Annelies



Cameraworks

 Meld misbruik11-5-2011 21:09:46




Maarten

 Meld misbruik12-5-2011 17:26:27




Bianca

 Meld misbruik18-5-2011 12:31:30

Hallo Bianca

Wij zijn nog vrij. Bekijk onze site eens www.ellegancia.be

Groetjes
Bianca



bianca
9-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 21:05:53

we hebben iemand gevonden dankzij de getuige van mijn toekomstige.
bedankt iedereen
groetjes bianca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info