Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Roos spaarvarken

  9-5-2011 9:40:14
Hallo iedereen

Mijn neef Mike trouwt eind mei voor de wet en ze zijn nog op zoek naar een groot roos spaarvarken. Wij zijn zelf vorig jaar pas getrouwd en hebben het toen ook niet gevonden.
Misschien heeft er iemand van jullie zo'n varken gebruikt op zijn feest om de omslagen in te bewaren en ligt het nu op zolder stof te vergaren.
Mocht iemand van jullie zo'n spaarvarken hebben en ons voor 1 dag kunnen lenen, zouden Mike en Stéphanie heel gelukkig zijn.
Mike en Stéphanie wonen in West-Vlaanderen en ik, zijn tante woon ik Oost-Vlaanderen.

Bedankt

Tante Christa

Christa
11-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1651


cindy
17-9-2011


cindy
17-9-2011
 Meld misbruik9-5-2011 10:23:08

ik tik roze spaarvarken in op google en krijg er verschillende.... Misschien zelf eens proberen?



ruth
5-8-2011
 Meld misbruik9-5-2011 11:13:40

Ze hebben dat een tijdje gehad in de Expo, geloof ik



Sara
28-5-2011
 Meld misbruik9-5-2011 17:41:12

en in bozzy hebben ze het ook



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-5-2011 17:43:51

Zelf maken, papier maché, dan maak je hem zo groot en zo roos als je zelf wilt!!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik9-5-2011 20:03:06

wij hebben vorig jaar en spaarvarken gekocht bij De Krak, zo'n winkel waar je alles voor een appel en een ei kan kopen.
ook in speelgoedwinkels hebben ze die vaak.

we hebben 'm aan het koppel afgegeven vol 1 eurocent stukken, kwestie van hen wat werk te geven en iets te persoonlijken tgo een envelopje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...