Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleding bruidskindjes

  8-5-2011 13:10:45
Hoi Hoi,

Wij trouwen 8 augustus en onze trouwdag begint meer en meer vorm aan te nemen :-)
Gisteren de dassen voor onze suite gekocht en ik ben ook al eens gaan kijken naar
kleding voor onze 2 bruidskindjes van bijna 3 en 5 jaar ... Aangezien het nu de communie
periode is, vindt je echt leuke combi outfitjes :-) In C&A heb ik bv super schattige en
stoere dingen gezien voor weinig geld. Hoelang blijft de communie collectie in de
rekken liggen en vanaf wanneer kopen jullie de kleding voor jullie bruidskindjes?
Het moet toch wel perfect zitten, niet te groot, niet te klein! Stel u voor dat ze nog
een groei scheut krijgen...

Kathy
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1533


tania
1-7-2011
 Meld misbruik8-5-2011 13:45:00

Hallo,
Wij trouwen op 1 juli en heb de kleding voor ons zoontje (zal 3 worden op 2 juli) al een aantal weken geleden gekocht. Schoentjes heb ik zelfs al gekocht toen de nieuwe collectie uitkwam ergens maart denk ik of mss nog vroeger, ik heb toen wel raad aan de verkoopster gevraagd omdat ik niet goed wist welke maat ik dan moest kopen maar wou niet het risico lopen dat de schoentjes dat ik graag wou der niet meer zouden zijn als ik te lang zou wachten.
Grtjs



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik8-5-2011 14:35:27

Als je nu leuke kleren in de winkel gezien hebt, zou ik niet aarzelen. Kindjes van 3 en 5 zijn geen babies die op twee maanden uit hun kleren groeien. Zorg er gewoon voor dat het niet te nipt zit.
Met schoenen zou ik dan weer wèl wachten. Waarom niet in juli profiteren van de solden? Ik merk dat aan mijn zoontje (hij wordt volgende maand 5): zijn kleren kan hij makkelijk twee jaar dragen (zeker dingen met korte mouwen), maar schoenen kunnen van de ene dag op de andere te klein zijn. Onlangs aan de hand gehad op het einde van de winter: nieuwe schoenen gekocht met het oog op mooier weer. Een paar weken later waren ze te klein, hij heeft ze nooit gedragen :-(
groetjes



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik8-5-2011 14:43:58

De communie kollekties beginnen overal op een einde lopen! Het wordt meer hoog zomer kollekties in de winkels, dus kopen zal de boodschap zijn, anders gaan erook al vele maatjes eruit zijn



DEBORAH
17-9-2011
 Meld misbruik8-5-2011 19:13:38

Hallo,

Wijzelf trouwen in september en ik heb deze week de kledij gehaald voor onze bruidskindjes , ook in de c&a. <e hadden het geluk dat beide maten nog te verkrijgen waren.
Als je al een outfit hrbt gevonden zou ik ze zekeer gaan halen, mss en maatje groter zodat ze erin kunnen he, mijn zoontje wordt 3 in okt en heb voor hem zijn maat genomen (98).

Grtjs



lies
2-7-2011
 Meld misbruik8-5-2011 20:04:43

Wij hebben 2 bruidskindjes voor de schattigheidsfactor, want beide zijn nog geen 2 jaar op onze trouw... Voor het ventje hebben we zopas alles gekocht, maar mijn vriendin wil voor haar dochtertje nog even wachten owv groeispurt. Nu ja, wij gaan sowieso voor mooie, flashy kleertjes dus dat zullen we altijd wel vinden!



Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik9-5-2011 7:34:34

Oké zo te lezen had ik dit weekend beter de kleertjes toch meteen gekocht :-)
Men dochter die 2 dagen na onze trouw 3 wordt, heeft vandaag geen school dus zullen we sebiet is rap gaan zien se. Hopelijk liggen de kleertjes er nog! Voor ons petekindje van bijna 5 (maat 116)... Als ik iets knap zie liggen, pak ik het ook meteen mee en moest het niet goed zijn, mag ik het hopelijk volgende week gaan omruilen. Ik had gehoopt dat de communiecollectie er nog minstens een maand zou liggen, maar dit is dus niet zo... Hebben jullie 2 verschillende outfits voor de kindjes? Stel u voor dat ze na een uur, voor de foto's al vuil zien? Groetjes !!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...