Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

the time is running out...

  8-5-2011 7:37:54
nog 13 daagjes!!!!!
ik sta elke ochtend op met een bonzend hart en koud zweet.. het lijkt wel examenstress..
Tips om kalm te blijven??

Grtz!

Steffi
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1023


ellen
14-4-2012
 Meld misbruik8-5-2011 9:14:53

hey,

1/4 Xanax's ... Nee misschien niet de meest ethische tip maar helpt wel echt (mag je natuurlijk maar enkel dagen doen of alleen de nacht van je trouw of de ochtend, werkt ook maar ca.4 u... en blijft medicatie die gewenning geeft na laattijdig gebruik.)
Maar heeft mij al een paar keer heel goed geholpen zoals bij het verdedigen van mijn thesis...

Maar kamile thee kan mms ook wel helpen.
Alvast heel veel succes!!Beetje gezonde stress kan zeker geen kwaad, maar als je er echt je slaap voor moet laten kan het echt helpen om er de dag zelf niet te vermoed uit te zien.

Veel groetjes Ellen





Samira
2-9-2011
 Meld misbruik8-5-2011 9:18:28

Wat bij mij bij mijn examens altijd geholpen heeft, is rescue remedy van Bach. Een mengeling van bloesems die bij acute stress direct kalmeert. Kan je bij de apotheek halen en is op natuurlijke basis. Groetjes



Kristel
14-5-2011
 Meld misbruik8-5-2011 9:56:28

hey
Wat ik hier heb liggen is Sedinal. Je kan het bij de apotheek gaan halen en het is op basis van planten en kruiden. Je kan het krijgen in druppel vorm (niet echt lekker!) en dat hielp mij tijdens mijn jaren op humaniora voor de examens. Later ben ik overgestapt op Sedinal plus. Deze zijn iets sterker en in pilvorm (dus minder slecht van smaak). Het help vooral om de symptomen te verzachten. En dit doet het werk voor mij :)

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...