Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nu zaterdag trouwen wij!!!!

  24-4-2006 17:54:18
Hallo iedereen,
Nu zaterdag is het onze grote dag,dan trouwen wij!! De zenuwen beginnen meer en meer toe te nemen!!! Ik hoop dat we niets vergeten zijn!!! Graag had ik geweten hoe jullie met de stress en zenuwen omgaan????
Vele groetjes een toekomstig bruidje!

Annelies
29-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 825


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik24-4-2006 19:41:33

alvast een dikke proficiat !!

Denk wel dat jullie super mooi weer gaan hebben!! 'k zal duimen.

Stress, bij ons nog 61 dagen...

groetjes Cindy



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik24-4-2006 19:48:55

hey Annelies,

doet da goe!!!
stress, zenuwen, nachtmerries
ook ik heb ook last van het pré-huwelijks-syndroom :-)
maarja, net zoals bij Cindy, nog 61 daagjes te gaan.
wij zijn met onze uitnodigingen bezig en ons misboekje heeft ookal zijn vorm, moet enkel nog gebundeld worden. vorig jaar leek het nog zooo ver weg en nu vliegen de dagen...stress wisselt zich af met kleine zenuwaanvalletjes :-)

geniet ervan, ik duim alvast mee voor goei weer!!

grtjs
Heidi




Joery
29-4-2006
 Meld misbruik25-4-2006 7:03:24

Alvast nen dikke proficiat !
Wij trouwen ook zaterdag ...
Hopelijk is het beter weer dan de voorspelling tot nu toe ;)
maak er een leuke dag van .
Groetjes
R&J



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik25-4-2006 10:44:25

bij ons is het nog 25 dagen te gaan, maar die voorhuwelijkse stress zit hier al enkele weken te broeden hoor.
Bijna alles is in orde (denken we dan) Slapen lukt nog net, maar ben toch elke avond elke minuten zoet met wat en hoe .... STRESSSSSSSSSS..... en dan komt er nog bij dat volgende week mijn stiefdochtertje haar 1e communie doet, dus daar ook al mee bezig (we houden een tuinfeest dus... )
Laat het maar vlug de laatste week zijn voor de trouw dan kan ik mij daar op uitleven.

Ann en Freddy
20/5/2006



Tina

 Meld misbruik25-4-2006 11:44:00

Wij trouwen op 3 juni 2006. nog een kleine 6 weken dus. Ik heb nog geen stress maar dat zal wel nog komen denk ik.

Veel geluk zaterdag en hopelijk is de zon goed gezind.



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik26-4-2006 10:01:02

Hey Annelies,

Ik hoop echt voor jou dat het zaterdag wat beter weer zal worden dan dat ze voorspellen.
Maar mijn moeder zegt altijd: "Regen brengt geluk".
En inderdaad: op hun trouwdag heeft het even geregend als ze het gemeentehuis buiten kwamen, en zie nu, 25 jaar later nog altijd gelukkig getrouwd ;o)
Laat je dag er dus niet door verderven!

Groetjes en veel succes,
Fieke
7/07/2007



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik26-4-2006 12:04:47

Dag Annelies,

De week voor ik trouwde kon ik de muren oplopen van de stress. 'k Kreeg geen hap door m'n keel en als ik toch iets at, was ik direct misselijk... 'k Heb me nog een dagje laten verwennen in een schoonheidssalon, samen met m'n mama. Hot Stone massage, gelaatsverzorging en sauna'tje en we konden er weer tegen. Uiteindelijk was ik de dag zelf superkalm en heb enorm genoten van elk moment. Dus elke portie stress dat je nu hebt, kan je zaterdag niet meer hebben! :-)

Veel geluk zaterdag en geniet er met volle teugen van, want 't is zo snel voorbij!

Groetjes,

Sylvie
Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...