TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
5-5-2011 22:56:16
Ondertussen heeft ze een mail terug gestuurd met de melding dat ze niet meer weet of het gewoon of aangetekend is opgestuurd. En nadien schrijft ze er nog bij of ik wil laten weten hoe de stand van zaken is...
|
|
Cindy
17-9-2011
|
5-5-2011 23:42:56
Hoi Claudia,
Dat klinkt niet goed ... als ze al niet meer weet hoe ze het verstuurde en al na 1 week bewijsjes weg gooit ... hopelijk is administratie hun enige minpunt ;)
Heb je bij de bestelling gevraagd voor een aangetekende zending?
Misschien vind je iets terug op de voorwaarden ivm leveringen?
Ik zou haar alvast vragen hoe zij dit denkt op te lossen ...
Ik hoop dat je ze snel kan ontvangen!
Groetjes,
Cindy
|
|
Leontine
3-6-2011
|
6-5-2011 8:34:32
Inderdaad voorwaarden nazien en anders aansprakelijk stellen. Sowieso was het niet verstandig (zeg maar stom) om iets te versturen de dag voor goede vrijdag en de paasdagen en dan na een week al het bewijsje weg te gooien. Er vallen dan zo al 2 werkdagen weg waarop geen post wordt bezorgd . En anders zou ik via de bank mijn geld laten terug storten. Het is aan haar om aan te tonen dat het verstuurd is, niet aan jou!!
|
|
Maria
8-7-2011
|
6-5-2011 9:32:54
Hey, ik had ook houten roosjes besteld en ik moet zeggen, geen problemen mee gehad, binnen de 10 dagen na betaling netjes hier in belgie geleverd ... Inderdaad slordig van haar dat ze geen bewijsje heeft bijgehouden, en natuurlijk is ze aansprakelijk, maar laat dit geen reden zijn voor anderen om ze niet te bestellen, ze zijn zo mooi en vergissen is menselijk, toch ? Ik wens je in ieder geval veel succes ermee !
|
|
monica
26-8-2011
|
6-5-2011 10:30:36
Als ze geen bewijs meer heeft en jij niets hebt ontvangen, zou zij toch die roosje opnieuw moeten opsturen hoor.
Alvast succes
|
|
Claudia
12-8-2011
|
6-5-2011 12:54:51
Bedankt alvast voor jullie reacties! Ik had eerst wat roosjes besteld voor de kleur te kiezen en daar was ook niets mee hoor! Maar dit gaat wel om een grote bestelling, allé mijn altaarstuk en 90 roosjes voor de kerk mee te versieren. Ik heb aan haar gemeld nog dat als ze geen bewijs kan voorleggen dat ik dan wel verwacht terug betaald te worden of zo, maar ik heb geen reactie meer gehad...
|
|
Sanne
9-7-2011
|
6-5-2011 14:20:04
Kan het door de brievenbus of is het een pakketje? Als het een pakketje is, zou je zus het eventueel kunnen navragen bij de post, misschien weten ze daar meer.
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
6-5-2011 14:55:17
Hey, vervelend zeg...
Ik heb momenteel een beetje hetzelfde aan de hand met het geschenk dat ik voor mijn toekomstige heb gekocht.
Uiteindelijk dient zij het bewijs te leveren dat ze de goederen heeft verstuurd en / of dat jij voor ontvangst hebt afgetekend. Als ze niet reageert eerstdaags: aangetekend in gebreke stellen. Sowieso niet te lang mee wachten. Zelfs als krijg je de houten roosjes niet meer, dan heb je iets om op verder te bouwen om je centjes terug te krijgen.
Hopelijk komt het allemaal nog goed!! Ik duim voor je.
|
|
Claudia
12-8-2011
|
6-5-2011 17:32:53
Hey, Nog een updateje: Mijn zus is inderdaad naar de Post geweest en het lag er niet meer! Ook niet bij de buren of zo. Ze konden het wel opzoeken aan de hand van het nummer. Ik heb aan die mevrouw nog eens het nummer gevraagd, maar ze is het verzendbewijs dus kwijt! Ik moet wel zeggen dat ze heel redelijk is en ik mag ofwel mijn centjes terug vragen of wel gaat ze het opnieuw maken. We kiezen ervoor om het geld terug te vragen en alles gewoon bij een bloemist te bestellen!
|
|
Leen
28-5-2011
|
7-5-2011 8:13:28
Oh, dat is echt erg! Hopelijk vinden jullie hetgeen de bloemist maakt even mooi!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
7-5-2011 9:25:32
Ja, mijn verloofde gaat dat dus regelen. De bloemist raadde aan dat ik een paar voorbeeldjes op foto meegeef met mijn verloofde en aan de hand daarvan maken ze dan alles. Ik vind het ook wel leuk dat dat onderdeel een verrassing gaat zijn voor mij, omdat ik voor de rest wel veel regel enzo... Maar de mama van mijn verloofde gaat ook mee hoor!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|