Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen alternatief of orginele verwerking

  5-5-2011 19:22:50
Dag Bruidjes en gommetjes,

Ik mag op het werk geen ring dragen en we zijn daarom op zoek naar een alternatief.
Waar ik al aan zitten denken heb is een soort ketting met hangertje waar je de ring dan in kan opbergen of dergelijke.
Weet iemand of dit bestaat? of mms dat je de ring zelf gebruikt als hangertje maar dan wel ingewerkt in de ketting.
Kheb echt geen idee wat mogelijk is....

Groetjes

Sarah
1-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1419


Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-5-2011 19:29:29

Hey,
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem.
Mijn vriend wil totaal geen ring dragen en vind het dan ook stom om er één te kopen. Vandaar dat wij ook een alternatief gaan zoeken. Een ketting is vr ons ook geen optie want dat wil men vriend ook niet dragen (moeilijke mens hé :p)
Ik dacht er dus aan om horloges te kopen en die dan te laten graveren. Heb het nagevraagd bij de juwelier en die doen dat.



evelien
11-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 19:50:11

Ik draag momenteel men verlovingsring rond een ketting omdat ik deze al eens een week verloren ben :( Het idee van de horloge is ook wel leuk



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik6-5-2011 9:56:16

Hoi!

Mijn verloofde mag op z'n werk ook geen juwelen dragen, maar zou dat buiten zijn werk wel willen dragen, daarom ga ik een mooie ketting kopen, dan is onze ring nog altijd dicht bij zijn hart :)!

Maar, ik heb eens gelezen dat sommige een tattoo laten zetten. Je moet er wel voor zijn, en ik denk dat heel pijnlijk is, maar bon, dan heb je je ring eigenlijk altijd aan :)

Ik vraag mij af: een ring mag niet, maar een horloge wel?



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik6-5-2011 10:07:02

Liselotte: In ons geval wil mijn vriend gewoon geen ring of ketting dragen. Hij mag het wel,maar wil het gewoon niet. Vandaar de keuze vr een horloge.



Sarah
1-6-2012
 Meld misbruik6-5-2011 10:18:24

Dag Bruidjes,

Ik zelf draag nooit een horloge dus dat wordt het niet vrees ik...
Moeilijk he.Kwil zelf nochtans graag een ring dragen maarja het werk he.

Groetjes



Anke
1-7-2011
 Meld misbruik6-5-2011 10:27:53

Hoi,

Je kan eens contact opnemen met Kathleen Delaplace uit Oud-Turnhout.
Dit is een juwelenontwerpster die originele creaties heeft. Misschien kan zij wel iets maken?

Wij hebben onze ringen daar laten maken. Prachtig!

Haar website: juweelontwerpster.be

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...