Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk afgehaald

  4-5-2011 21:53:46
hey bruidjes,
vandaag mijn trouwjurk afgehaald en ze paste super, nu komt het toch echt dichtbij é, zoals ons dochtertje zegt: mama nog 2keer slapen en we gaan trouwen é, super schattig is ze, en ze vond mijn kleed dan ook nog eens prachtig, echt als ze het zag viel haar mondje open en begonnen haar oogjes zo te glinsteren echt de max,
het plezantste vanal is da we totaal geen zenuwen hebben maar dan ook niets é, mss dat we vrijdag wel wat stress zullen hebben maar da mag dan ook wel é

groetjes van een super gelukkig bruidje

davina
6-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1306


Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-5-2011 22:17:13

Oh suuper!! Echt lief dat je dochtertje zo trots is op haar mama! Da's dus absoluut één van de grootste redenen waarom wij graag snel kindjes willen...zo'n schattig lief dropje dat haar mama echt een prinses vindt en die haar hele wereld is...dat moet toch echt een geweldig gevoel zijn als mama! Ik denk dat wij niet lang meer gaan wachten nadat wij getrouwd zijn...het kriebelt nu al !

Geniet er van vrijdag...van jullie dagje...waar jullie helemaal in de schijnwerpers staan!

Groetjes Chantal



Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik4-5-2011 23:22:18

Amai, proficiat!
Geniet van elk moment!
Groetjes



natasja
6-5-2011
 Meld misbruik4-5-2011 23:40:25

Hey hey ,
Bij ons is het ook bijna zo ver !!! Spannend he... Ik ga morgen mijn trouwkleed halen,heb jij het terug gepast ? Veronderstel van wel...

Hier ook geen zenuwen tot nu toe...
Moeten wel nog wat doen tegen vrijdag...
Het weer hebben we mee he ;)



Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik5-5-2011 8:10:13

Ja zeg wel, amaai het zal een stralende dag worden
Geniet er beide van!



joke
13-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 8:46:30

Geniet er van Davina,

ik heb hier ook zo een kleine meid rondlopen die niet kan wachten op de dag dat zij en mama een princes zullen zijn haha.
Vergeet na je mooie dag geen verslagje neer te pennen hé, je weet wij wachtende bruiden zijn razend benieuwd naar jullie mooie dag.
Geniet er maar met volle teugen van, en ik wens jullie een prachtige, onvergetelijke dag.

grtjs joke





Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik5-5-2011 9:15:00

Hey Davina,

Waw, je bent er (bijna)! Moet een supergevoel zijn!!

De weergoden zijn jullie alvast gunstig gezind, en met een stralend dochtertje erbij, wordt het vast en zeker een perfecte dag ;-).

Geniet maar volop en alvast een dikke proficiat!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik5-5-2011 10:37:33

Nu mag je tegen je kleine meid zeggen: nog 1 keer slapen:-)
Geniet van jullie stralende dag en geniet van elke seconde!
Hier staan nog 428 dagen op de teller en ik hoop dat het snel voorbij gaat want het kriebelt héél erg:-)

Veel succes morgen en een hele dikke proficiat!!!



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik5-5-2011 13:28:00

Veel succes morgen!

Toch plezant dat die mannekes zo meeleven he. Ons zoontje is daar ook constant over bezig, want hij gaat dan trouwen met Lotje (bruidsmeisje) en papa met mama :-)



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik5-5-2011 14:41:41

Succes morgen !!

Geniet ervan !!



Ellen
2-7-2011
 Meld misbruik5-5-2011 17:05:34

Heel leuk als de kindjes zo meeleven.
Probeer alvast volop te genieten van jullie dag en zoals ik al heb gehoord zal het weer ook goed mee zitten.

Veel succes.



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik5-5-2011 19:07:17

veel succes morgen ,
ik wens jullie een hele mooie en zonnige dag toe
geniet er maar van
grtz nanske



Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik5-5-2011 20:16:07

Succes morgen en vanaf dat je opstaat genieten he!!!!!! het is zo vlug voorbij jammer genoeg..

het weer zit in ieder geval al mee!
Een liefdevolle dag morgen toegewenst, zonder stress he :)
groetjes,
Mieke



monica
26-8-2011
 Meld misbruik5-5-2011 22:00:18

Wauw dat moet een zalig gevoel zijn en als je dochtertje al zo fier is. dan zijn er 2 mooie prinsesjes...
Fijne dag gewenst


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...