Terug naar overzicht
Dag Klabam, ik kijk volop uit naar de reacties op je post want heb hier ook absoluut geen idee van! Mijn mama is wel heel creatief en zal zelf zorgen voor het altaarstuk en de stoelversieringen in de kerk. Het bruidsboeket en de corsages worden gemaakt door de bloemist... Maar ik ben even benieuwd naar de prijzen als jij!!! Laat maar komen dames! xxx
Wij zaten aan 320 euro voor de bloemen- bruidsboeket 75 (en was echt een groot gevuld, meeste willen een klein strak model)- bloemetjes aan de stoelen 3€ per stuk, en hadden er 24 denk ik- altaarstuk 65- 2 laurierboompjes aan de ingang van de kerk, telkens 40€ per stuken dan nog twee boeketten voor savonds aan onze moeders te geven. Je maakt dit zo duur je wilt, we zijn bewust niet gegaan naar een moderne bloemist (waar we meestal wel onze boeketten gaan kopen), omdat we wisten dat het daar duurder zou zijn. In de wagens mochten wij geen bloemen leggen, hier lag een kunststoffen boeket (je zag dit toch niet) omdat ze anders plekken riskeren van het water uit de oasis..