Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Caipirinha en Ten Bosse

  23-4-2006 16:29:58
Hey iedereen,

We zijn dit weekend naar twee feestzalen gaan kijken. Hof Ten Bosse in Heusden-Destelbergen en Salons Caipirinha in Merelbeke...

De zalen vonden we bij allebei ok, dus daar gaat het niet zozeer om... Voor de prijzen geldt hetzelfde.

Ik vraag me wel af of er iemand al ervaringen met de feestzalen heeft. Al eens gaan eten? Wat vond je van bediening, eten, hoevelheden, inkleding...?

Binnenkort gaan we ook naar het Braemhof in Gentbrugge kijken. En dan nog een paar zalen, maar deze drie zijn tot nu toe onze favorieten...

Miet
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1688


Peter

 Meld misbruik23-4-2006 18:20:25

Dag Miet,

2 jaar geleden hebben wij ons feest gedaan in salons caipirinha. Alles is daar zeer vlekkeloos verlopen. Wat het eten betreft,en het is zeer lekker. Het zijn vader en zoon die in de keuken staan en beide zijn ze juniorkok van België geweest.We zijn op tijd kunnen beginnen aan het dansfeest (omstreeks 23u). Ze hebben daar ook zeer goede voorwaarden (soms een onverwachte korting, doordat hij iets vergeet aan te rekenen)

Nog veel succes met je voorbereidingen.

peter (dj karmelietje)



Sharon
1-7-2006
 Meld misbruik23-4-2006 20:02:32

Hallo,

We hebben al eens naar een trouwfeest geweest in de Caipirinha en dat was dik in orde, hoor. Lekker en ruim voldoende eten. Heel vlotte en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader. Met hof Ten Bosse heb ik nog geen ervaring.

Sharon
01/07/06



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik23-4-2006 20:08:21

Hey,

Van de caipirina was ik wel tevreden, het eten was lekker, de bediening ok, maar heb al gelezen op het forum dat het nogal duur zou zijn voor wat het is. Van hof ten bosse moet ik zeggen dat ze bij het dessertbuffet nogal een show maken. Een show is wel eens ok, maar met ieder stuk komen ze op de vloer met vuurwerk, muziek en rook over de vloer. Dit is tof vr DE bruidstaart maar als ze dat vr alles doen is het effect wel weg. Ook de rook vond ik nogal hinderlijk.
En over het braemhof ben ik helemaal niet te spreken. Ik heb er enkele jaren geleden nog gewerkt als vakantiejob en ik zou er nooit of te nooit nog willen gaan eten!
Persoonlijk zou ik dus vr de caiperina gaan, want daar vond ik het echt wel gezellig.

Een paar aanraders: huyze de baere in maldegem. (Als je met een niet te grote groep ben), Het Godshuis te sint-laureins(als je bugdet wat ruim is), Valckenbulke (Drongen). Prachtige receptie en grote tuin.

Veel succes met je zoektocht.
Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik23-4-2006 20:40:20

Ja, ik heb hier ook ergens gelezen dat Caipirinha duur zou zijn, maar ik weet niet waar dat vandaan komt.
Het eerste wat we gedaan hebben is alle prijzen van een 4Otal !!! feestzalen. En Caipirinha was één van de goedkoopste.

Peggy, waarom zou je niet willen gaan eten in het Braemhof? Lijkt me daar wel heel mooi, maar over het eten weet ik natuurlijk niets en baseer me ook enkel op foto's.

En hoe was het eten en de bediening buiten het dessertbuffet in Ten Bosse? Want de prijzen zijn daar enorm aantrekkelijk, en ook het aanbod op de menukaart is enorm!!!



Patricia

 Meld misbruik24-4-2006 10:59:08

Beste Miet

Alvast proficiat met jullie trouwplannen.
Ikzelf ben nog niet aan de beurt, maar ben mij wel al aan het informeren, omdat mijn vriend en ik de trouw zelf zullen moeten bekostigen (dus een heel klein budget).

Kun je mij laten weten (via mail eventueel) wat jullie aan prijzen ontvangen hebben van deze zalen (prijzen per persoon met vermelding van hetgeen erin zit) en als het zover is, wat jullie uiteindelijk vonden van de zaal/eten/...?

Dat zou mij al een heel stuk verder helpen.
fraisje@fulladsl.be



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik25-4-2006 17:31:35

De bediening en het eten was wel zeer in orde in hof ten bosse, kan ik niks op zeggen.
Wat het Braemhof betreft: ik heb er in de keuken gestaan en de eigenaar is nogal aan de gierige kant, der zal niks worden weggegooid als het niet nodig is (als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik weet niet hoe groot je groep is, maar de pilaren kunnen ook een vervelend element zijn. Ik vind dat je elkaar toch moet kunnen zien zitten.

Groetjes Peggy



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik25-4-2006 23:16:26

Die pilaren, als dat over Ten Bosse gaat, daar kunnen we allemaal in het stuk tussen de pilaren. We zijn maar rond de 80 a 90 personen...
In Caipirinha is er jammer genoeg niet meer zoveel vrij van data...

Donderdag gaan we naar Braemhof kijken... Zaterdag naar De Snip in Aalst en maandag naar Hof ter Meyghem in Dendermonde...



dierk

 Meld misbruik25-4-2006 23:43:51

heyy,
Wij komen enorm veel in salons Caipirinha! Ik kan je alleen maar zeggen,enorm vriendelijk,echt waar, het eten en de service is er uitstekend!Groeten, Dierk



Katleen
26-4-2008
 Meld misbruik16-10-2006 15:38:55

Hoe waren de ervaringen in Hof Ter Meyghem?? Wij gaan in april trouwen en vroegen ons af of het hier goed is?!?



Anja

 Meld misbruik30-6-2008 9:07:36

hallo,
Ondertussen hebben jullie waarschijnlijk jullie feest al gehad en ik vroeg me af waar?

Mijn vriend en ik moeten ook een beslissing maken en geraken er een beetje moeilijk uit. Zondag zijn we gaan eten bij Ten Bosse maar we waren toch wat ontgoocheld in de desserts dat we proefden.
De zaal is mooi, het eten was lekker maar we vragen bijna dubbel zoveel mensen voor het dessertbuffet en dansfeest dus willen we zeker dat het dessert toch goed is.
Kunnen jullie ons raad geven ?
Ik heb een vraag gesteld op het forum en toen kwam Caipirinha ook ter sprake...

groetjes, Anja



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik30-6-2008 9:53:57

fiogf49gjkf0d
Hallo!

Ik ben uiteindelijk in Hof Ten Bosse getrouwd en mijn broer in Caipirinha.
Beide zalen waren aan elkaar gewaagd en iedereen was superenthousiast.

Het eten was bij allebei de zalen enorm lekker, MAAR: het dessertbuffet was bij HTB net ongelooflijk! Soms hoor ik het nu nog van mensen. Als je het vergelijkt met Caipirinha en de zalen waar mijn andere broers en zussen getrouwd zijn was het dessert bij HTB ongetwijfeld het beste.
Alle mensen zeiden dat ze nog nooit zo'n dessertbuffet hadden meegemaakt!!!

Ik vind het dus superraar dat jullie ontgoocheld waren in de desserts, want dat was net het hoogtepunt van ons feest, voor alle gasten. Een ongelooflijk grote keuze ook!!!

En ik ben daar nochtans ook geen gemakkelijke in. Ik vind een dessertbuffet snel te flauw.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info