Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag had ik jullie mening over tekst op uitnodiging

  23-4-2006 11:25:17
Wij willen graag op een originele en grappige manier ons huwelijk aankondigen. Daarom dachten we aan het volgende: Na lange onderhandelingen tussen beide families over de bruidsschat is het er toch van gekomen...
X en X Trouwen!
Wat denken jullie hiervan?

valerie
1-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 854


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-4-2006 11:38:22

Hey,

Ik vind het alvast heel leuk en origineel! Doen zou ik zo zeggen!

Lieve



Elke
8-7-2006
 Meld misbruik23-4-2006 14:16:02

Hey,

Ik vind het wel leuk gevonden. Maar ik weet niet wat jullie families hier van vinden? Wij hebben een éénvoudige tekst maar toch botsten wij steeds op ouders die graag dit zo of zo wouden. Ik weet wel dat je moet doen wat je graag wilt doen (is bij ons uiteindelijk ook zo hoor) maar je moet toch ook rekening houden met wat jullie ouders vinden.
Anders kan het zijn dat je vreemde of verdrietige reacties krijgt nadien.

Groetjes,

Elke
08/07/2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-4-2006 18:11:49

Hey

Ik vind het wel grappig. Moet kunnen!

Maar idd ne keer eerst aan familie voorleggen, want eht is het niet waard als er ruzie van zou komen. Maar dat denk ik niet hoor, tenslotte is het wel duidelijk dat het als grapje bedoeld is.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...