Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze ringen

  22-4-2006 21:06:09
we hebben vandaag onze ringen besteld! we zijn zowatl 10 juwelierszaken binnen en buiten gelopen eer we ons gedacht gevonden hadden. over de vriendelijkheid van de "verkoopster" in juwelier Zwitserland te Aalst valt nog wel een en ander te zeggen. ze stond al heel verdeeld achter de toonbank. toe we vroegen wat ze allemaal aan trouwringen had met de door ons opgesomde kenmerken keek ze ons heel verveeld aan en zei ze: dit is wat ik heb. we zochten matte ringen met een effectje erin. ze toonde ons enkel gladde blinkende ringen. ik kreeg het al op mijn zenuwen. dus zijn we maar elders geweest nl. bij Jacob in Lebbeke. Fantastische service, goede uitleg, echt supervriendelijke man (en nog knap ook ;-) )
We mogen er binnen 2 weken al om! ben blij dat dat ook achter de rug is.

Nog 98 dagen!

Martine
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 515


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-4-2006 10:21:41

Hey,

moeilijk hé, die trouwringen vinden... Wij zijn ook volop op zoek. Gelukkig kan jij dat alweer van je lijstje schrappen!

Groetjes,
Lieve



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik23-4-2006 10:58:52

De Jan (van juwelier Jacob) zal glunderen als ik hem vertel wat voor goeie dingen hier over hem verteld worden... Aangezien we de Jacobs kennen en ze idd niet alleen heel professioneel, maar bovendien ongelofelijk sympathiek zijn, gaan wij ook zeker daar kijken voor onze ringen.



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik6-5-2006 10:26:59

Inderdaad ZWitserland is niet het toonbeeld van hoe het moet. Heb er zelf al enkele slechte ervaring gehad oa met een ring die zijn buitenste laagje verloor. Deed er ooit een uurwerk binnen voor een nieuwe batterij en kreeg het twee ur later terug zonder dat het ooit open geweest was en dus nog met de oude lege batterij... ben dan wel effe in volle winkel mijn gedacht gaan zeggen...
In t algemeen geen aanrader dus...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...