Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vooruitgang voorbereidingen

  2-5-2011 12:10:23
Hoi iedereen,

even een berichtje omdat ik toch wel blij ben met de huidige voortgang van zaken.
Nog een kleine 3 weken en er zijn dit weekend weer veel zaken geregeld, waardoor we toch weer wat zorgen minder hebben.
* Feestzaal: wijn geproefd + laatste praktische zaken besproken
* das voor bruidegom is ok
* Fotolocatie gaan bekijken: is ok
* belegde broodjes besteld voor 's middags
* DJ's zijn ok
* enveloppendoos is ok
* attenties voor tijdens de ceremonie zijn ok
* huwelijkskaars is ok
* bruidboeket + corsages voor de mannen zijn ok
* cadeautjes voor kindjes zijn in de maak

Nu enkel nog enkele kleine zaken regelen zoals de tafelnamen lamineren, attenties voor de kindjes afwerken, cadeaus voor de ouders kopen...

Hoever staan de andere meisjes die in mei trouwen, ben wel nieuwsgierig.

groetjes

Charlotte
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 981


julie
28-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 12:56:12

Hoi Charlotte,

Ik heb nog 1 weekje extra voor we trouwen, maar ik weet niet of ik dit nu net leuk vind of niet. Jij zal ook wel dat dubbele gevoel hebben van 'Nu mag het komen' maar ook 'ik zal de weken die ons resten nog goed kunnen gebruiken'.

Ik moet nog de volgende zaken doen:

- Aanwezigen die niet hebben verwittigd (was tegen gisteren) bellen (enkel voor recpetie, avondgasten hebben allen bevestigd)
- tafelplanning (maar is al grosso modo rond)
- verpakken van de bedankingen voor avondfeest
- Morgen laatste afspraak ceremoniemeester
- Lingerie ophalen op woensdag
- Laatste pas voor trouwkleed en kostuum op zaterdag
- Laatste keer samenzitten met de feestzaal voor exact aantal gasten en tafelschikking
- Laatste keer proefmake up (had het vorige week laten doen, maar was echt een teleurstelling)

Ik heb het zo geregeld dat tegen 21 mei alles klaar is. dan kan ik nog een weekje uitrusten 's avonds... :-)

Veel succes!



Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik2-5-2011 13:48:35

Hoi Julie,

de zaken die jij hier vermeld moeten bij mij ook nog gebeuren hoor. Tafelschikking maken en gasten contacteren die ook nog niet bevestigd hebben (ook tegen gisteren), pas van trouwkleed (ik laat het maken door een naaister en die doet vlijtig verder),...

Ik snap wat je bedoelt met dat dubbele gevoel. Ik heb ook wel zin om verlost te zijn van alle gastenperikelen en familieleden die problemen maken rond wie er wel en niet komt. Soms werpt dit toch een schaduw over het hele gebeuren.

nog veel succes met de laatste voorbereidingen!

btw: is jullie feest ook niet in salons Caipirinha?



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...