Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar AFRIKA

  1-5-2011 21:01:47
Hoi iedereen!!

Even een nieuw vraagje;
Wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar AFrika , Kenia.
Nu weten we nog niet goed waar we het zouden boeken en met welke maatschappij we vliegen..
Wat we graag willen is een week safari en een week all in lekker niets doen.
Zijn er mensen die al eens naar Kenia zijn geweest of zijn er die ook een reis naar daar geboekt hebben.
Alle tips zijn welkom!!

Groetjes,
Elke

Elke
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1910


Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik1-5-2011 21:14:25

Hoi Elke,

Ikzelf ben er nog niet geweest maar mijn vriendin is al meermaals naar Kenia geweest bij Msambweni Beach House, volgens haar een echte aanrader! We hadden er ook graag op huwelijksreis geweest maar met 2 kleine bengels is zo'n reis niet echt evident...
Het is een vlaamse uitbater.
Je kan alvast eens wegdromen op deze site:
http://www.msambweni-beach-house.com

Prijzen ed weet ik niet maar mocht je intresse hebben kan ik dat wel eens navragen ...

Alvast veel succes!

Cindy






Sara
28-5-2011
 Meld misbruik1-5-2011 21:19:26

wij zouden ook graag op huwelijksreis gaan naar zuid-afrika. Ok wel met uitstel omdat we graag 2 tot 3 weken willen gaan en nu eerst sparen voor ons huisje te kopen.

Dus ik ga dit hier zeker volgen!!
Succes met je zoektocht



nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik1-5-2011 22:03:35

Hallo!

Wij gaan ook op huwelijksreis naar Afrika.

Wij doen eerste een 10-daagse safari in Tanzania en reizen dan door voor een weekje strand op Zanzibar.

De vlucht en het hotel op Zanzibar hebben wij zelf online geboekt.

De safari naar Tanzania hebben wij geboekt via Jambo Safari.

Heel veel opgezicht, prijzen vergeleken want dat is zeker nodig, afrika is een pak duurder dan zuid-afrika!

veel succes
groetjes,
Nathalie



Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik2-5-2011 9:55:55

Hey. Wij gaan naar Zuid-Afrika via africatours (www.africatours.be) Ik ben echt super content van hen. Het is een reis op maat op ons budget (2250 EUR pp incl vlucht en voor 10 dagen). Ik raad je hen echt aan. Ze zorgen er ook voor dat je in elk hotel een honeymoon extra hebt en helpen goed in de keuze van routes of hotel/lodge die het best bij je past. Veel plezier !



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik2-5-2011 10:21:51

Hey Elke,

Wij gaan ook naar Afrika, maar naar een eilandengroep namelijk de Seychellen. Wij hebben dit gekozen uit het aanbod van Pegase en ik zag in hun reisboek dat ze ook reizen naar Kenia aanbieden, zowel hotelverblijven als een heel aantal safari's.

Groetjes.



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 10:34:33

Ik ben een aantal jaar geleden naar Kenia geweest...echt wel een aanrader!
Ik heb toen geboekt via Neckermann, er was toen net een promo en ik heb 999 eur betaald vr 2 weken all in! Gelogeerd in Bamburi Beach en safari daar ter plaatse geboekt (veel goedkoper).
Hotelletje was heeeeeel goed: vriendelijk personeel, lekker eten, heel proper, vlak aan strand, mr nu mss niet echt om op huwelijksreis te gaan want het was een redelijk klein hotel zonder veel blabla...



Elke
3-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 11:10:01

Hoi,

Bedankt voor de vele reacties al!
Wij hebben boeken van jambo en africa tours maar zijn er nog niet uit welke we nemen.
Rebecca en Nathalie waar hebben jullie je vlucht geboekt dan?

Groetjes!



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 11:44:17

kijk ook eens op nederlandse sites van reisbureaus dat scheelt soms veel geld (soms wel 500 euro per persoon!)

Wij boeken altijd bij d-reizen of Arke, ze hebben een site maar ook gewone winkels waar je kan gaan boeken (maak je er meteen een dag-uitstapje van)

www.d-reizen.nl of www.arke.nl





Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik2-5-2011 11:49:09

Hey Elke - dat loopt ook via africatours. Ik heb de prijzen vergeleken met de vluchtprijzen die zij aanbieden en die zijn gelijklopend met het voordeel dat je die niet op voorhand moet betalen en dat je doordat je ze bij africatours zelf aankoopt, ook een goedkoper totaalpakket krijgt (vb korting op auto of op een excursie). Ik wou eerst alles zelf boeken via het internet (van vlucht tot hotel) maar ik ben nu wel blij dat ik het uit handen gegeven heb. We kunnen uit verschillende dingen kiezen, zelf suggesties doen maar het boeken doen zij en ze bezorgen ons ook een gedetailleerde kaart voor de ritten per auto.
Wij hebben de huwelijksreis (zuid-afrika + mauritius) gekozen uit hun boek "best of africa" maar zelf nog wat aangepast naar onze zinnen.



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-5-2011 11:54:41

We hebben combi Kenia/Zanzibar gedaan jaar of 3 geleden.


We hadden een vlucht op Mombassa en zijn vandaar de eerste nacht naar een hotel aan het strand gegaan (avond landing vandaar).
De volgende ochtend zijn we op safari gegaan, we hebben toen wel bewust gekozen voor prive gids want in zo'n busje zit je als je pech hebt met 3 op een bankje en dan kan je dus maar weer degene zijn die in het midden zit...
Wij hadden een jeep met ons 2 waardoor we konden stoppen waar we wilden en wanneer we wilden.
hou er ook rekening mee dat het een eind rijden is van Mombassa naar Tsavo (het park) dus neem minstens 2 nachten in Tsavo.
Wij kozen voor http://www.finchhattons.com/
De nijlpaarden liggen voor je deur in de pool en je struikelt er letterlijk over de giraffen.

Daarna vlogen wij naar Zanzibar, wij logeerden in Stone town in de Serena Inn
http://www.slh.com/destinations/africa/tanzania/stone-t...
Als honeymoon locatie zou ik echter eerder voor de strandbestemming in Zanzibar gaan en niet voor Stone town.

have fun, 't is daar plezant.









sarah
17-12-2011
 Meld misbruik2-5-2011 12:30:56

Hey wij gaan naar Zuid Afrika dit jaar en hebben dit geboekt via pro flight.
We hebben volledig a la carte laten uitwerken ; is een 2500 € pp met de binnenlandse vluchten al wel inbegrepen maar zonder de internationale.De internationale vlucht is een 1250 € pp.Ter info we gaan wel voor drie weekjes; en december - januari is hoogseizoen.
Pro flight doet ook enkel maar reizen naar Afrika.




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums