Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog enkele praktisch details

  1-5-2011 20:08:55
Beste mede - bruidjes,

Met nog 12 dagen op de teller was ik nog de laatste details aan het overlopen maar zit nog met een aantal vragen. Hopelijk kunnen jullie me helpen want het wordt heel dringend ;-)

We hebben voor onze ouders en getuigen een cadeautje voorzien maar weet niet wanneer deze af te geven. Voor onze ouders hebben we een filmpje gemaakt met een hele reeks foto's van onze geboorte tot nu (duur : 7min).
Ik wou dit geven bij onze speech aan het begin van de avondfeest en aansluitend het filmpje tonen (projector en projectiescherm voorzien). Nadien zouden we starten met het eten.

Mijn vriend zou het filmpje liever tonen na het dessertenbuffet en vóór de openingsdans. Maar wanneer moeten we de cadeautjes aan ouders en getuigen dan geven? Lijkt moeilijk bij de speech. Ofwel moeten we bij onze speech iedereen in het algemeen bedanken en een 2de speech houden na het dessertenbuffet en de cadeautjes geven + aansluitend filmpje tonen.

Andere vraag: waar plaatsen jullie de bedankjes en gastenboek. Samen op één tafel of apart? De receptie zou in principe buiten doorgaan. Plaats ik dan een tafel met bedankjes buiten, dicht bij de ingang of eerder op een plaatsje uit het zicht?

Laatste vraag: welk liedje gebruiken jullie bij het binnenbrengen van de bruidstaart?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,

Sandra

sandra
14-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1159


natasja
6-5-2011
 Meld misbruik1-5-2011 20:24:49

Hey Sandra,
kan je deze vragen niet stellen aan je dj en feestzaal? Deze weten dat toch normaal he. Ik heb gewoon gevraagd of ze plaats wouden houden voor de bedankjes,gastenboek en enveloppendoos
x



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik1-5-2011 21:02:35

hei..

wij geven de cadeaus voor ouders en getuigen af tijdens de receptie (wij hebben dan eignelijk ook alleen maar een receptie voor de familie, dus dan is wel geschikte moment vinden wij zelf)
die film die jullie maakten lijkt mij wel heel tof...

wij voorzien 2 tafels, een tafel achter ons voor cadeautjes en onze enveloppenbus die we krijgen, en 1 tafel aan overkant met bedankjes en gastenboek op... anders worden de bedankjes mss aan kant geschoven voor cadeautjes of iets dergelijks, en staan ze mss nimeer mooi op hun plaats..

groetjes



Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik1-5-2011 21:12:49

Ik zou nog iets anders opteren. Kunnen jullie dat niet na het hoofdgerecht tonen dat filmpje, dus voor het dessertenbuffet. Dat vult zo een beetje de tijd op tussen de gerechten. En dan kan je inderdaad in de eerste speech algemeen de gasten bedanken en bij de tweede specifiek jullie ouders en jullie getuigen.

Waar gastenboek en bedankjes zetten is wel een beetje moeilijk om te zeggen als we de zaal niet kennen, maar zeker zorgen dat dat goed zichtbaar is. Laatst waren wij het gastenboek echt bijna voorbij gelopen toen we de zaal uit gingen.



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-5-2011 21:07:56

Hey

Wij hebben de speech en de kadokes gegeven voor het eten. Dan was iedereen nog goed wakker.

De gastenboek hebben we in de hal geplaatst, iedereen komt er voorbij die naar buiten ging, die naar de wc wilde gaan,...

De bedankingen hebben we op elke plaats zelf gelegd. Dit hebben we ook vermeld in de speech en iedereen had het toch mooi meegenomen.

Hopelijk kan dit je wat helpen.

Groetjes
Laura


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...