Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenfeest

  1-5-2011 16:51:14

Vrijgezellenfeest

Man man man , ik heb mij zo goed geamuseerd die dag !Er was voor gekozen om de dag samen te doen , en hier heb ik zeker geen spijt van !

Op 23 april kregen we bezoek van onze getuigen met een envelopje en twee tasjes... Thomas had deze op tafel geplaatst en was ons ondertussen aan het bezig houden... natuurlijk was ik nieuwschierig wat erin zat ! We hadden elk een T-shirt met onze naam vanachter op en een hawai krans en dan een gouden hoed voor Johni en voor mij een diadaim met gouden hartjes.



De eerste opdracht was : Kom naar deze plaats om 14u30. En er zat een foto bij van de Kiosk op het stationsplein van Blankenberge. Ik heb daar jaren gewoont in een zijstraat van dat pleintje , dus was het zeker snel gevonden. Daar stond ons al een vrolijke bende op te wachten : Allemaal hadden ze een wit Tshirt aan met hun naam en onze foto op de rug , een hawai krans en de mannen een kleurrijk hoedje en de dames een diadaim met hartjes... Wat zag iedereen er toch vrolijk uit !

Aangekomen kregen we nog een enveloppe. Het team had dorst en wij moesten zorgen voor iets te gaan drinken. Gelukkig was er dichtbij iets waar we al snel iets konden gaan drinken. Hier kregen we meteen een album en een tube lijm. De bedoeling was om alle opdrachten hierin te plakken en nadien ook de foto's van de dag. Wat was dit een leuk idee ! Zo kunnen we later aan onze kinderen nog vertellen wat een toffe dag we hadden !



Ook hier kregen we een opdracht, het was de bedoeling dat we doorheen de dag , zoveel mogelijk wensen en spreuken op onze T-shirt verzamelden. Ook kregen we een foto waarheen we moesten gaan. Het leek wel een fiets op een stokje... en ja hoor. We zijn dan naar de Velodroom geweest !
Iedereen mocht op de gekke fietsen zitten. Zelf zijn we op een "just getrouwd" fiets gaan zitten , wat niet echt makkelijk was eigenlijk.


Toen onze gekke fietstocht erop zat , kregen we , jaja , alweer een enveloppe met een opdracht. Maak een Bruidstaart in Zand. Gelukkig hadden we de hulp van Riene , want ik denk dat we anders nog lang bezig zouden geweest zijn. We waren eerst zelf begonnen met een bergje te maken , maar de anderen riepen steeds dat het te klein was. Dan zijn we maar een bestaande berg gaan inpalmen . Bovenaan moesten we dan kunnen schrijven : Kelly en Johni.



Toen kregen we opnieuw een enveloppe met : Het team heeft dorst ! Dus zijn we op een terrasje gaan zitten in de zon om nog eentje te drinken hé. Hier kregen we dan nog een enveloppe met een foto in . Het was van de tafel biljart aan de jachthaven. Alleen is deze activiteit jammer genoeg niet doorgegaan omdat het al te laat was ( ze sluiten daar vroeg) Dus was het op naar de volgende opdracht ! Bouw een huisje ! Hier hebben we toch nogal zitten sukkelen voor de "cement " te maken hoor. Maar ik vind dat het al bij al er nog goed uitzag. Een detail : we hebben een open deur en geen ramen .

Toen deze opdracht gedaan was kregen we onze laatste enveloppe : Het team heeft honger , ga naar deze locatie ( een foto van onze favoriete pita zaak ) en ga een hapje eten. Na de pita zijn er enkele mensen naar huis gegaan en zijn wij nog een ijsje gaan eten. Toen het ijsje opwas zijn we naar een gezellig caféétje geweest aan de jachthaven , waar we toch nog tot iets voor 2 lekker gezellig zitten babbelen hebben met een lekker drankje .

Ik wil nog eventjes onze twee fantastische organisatoren/getuigen/beste vrienden bedanken. Twas echt top fun!





kelly
24-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2256


kelly
24-6-2011
 Meld misbruik1-5-2011 16:52:26

zijn de foto's hierop te zien eigenlijk ?



Hanne
3-9-2011
 Meld misbruik1-5-2011 17:33:58

Ja hoor! Foto's zijn zichtbaar! Zag er inderdaad leuke dag uit



sharon
6-8-2011
 Meld misbruik1-5-2011 17:34:59

Hey Kelly,

zo te lezen heb je een super dag gehad! Geniet nog maar wat na om dan in een rechte lijn naar de grote dag zelf te gaan!

De foto's zijn allemaal goed zichtbaar!



monica
26-8-2011
 Meld misbruik2-5-2011 10:05:14

Fijn een leuke dag voor jullie, want een vrijgezellen samen doen hoor je nooit.
Leuke foto's



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik2-5-2011 11:11:55

Leuke dag en tof van je dat je er fotootjes hebt bij gezet!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...