Terug naar overzicht
Ik heb mijn vaste kapper in Hasselt Zelf woon ik in Meldert (Lummen)Jaspers kapper aan de kerk.Cesario die er werkt is een crack in huwelijkskapsels.Je kan mss daar je proefkapsel eens laten doen.
Ik heb Els Broux van Ateljee-E geboekt. Ze komt aan huis in Limburg en in de kempen, is niet duur (echt niet) en heel goed, heel sympathiek ook. Ze doet kapsel én make up. Kijk maar eens hier: http://www.wijtrouwen.com/Ateljee-E/ Misschien eens contact opnemen?
Ik heb hetzelfde probleem Baci! Ik woon in Temse en heb mijn vatse kapper in Hasselt... De dag van de trouw is het geen optie om naar Hasselt te rijden voor mij haar.... Dus ga ik op zoek moeten gaan naar een kapper in de omgeving van Temse/ Sint-Niklaas... Ik raad jou kapper Client in Hasselt aan ( dat is mijn kapper). Denk wel niet dat zij aan huis komen, maar herk-de-stad --> Hasselt is doenbaar hè. Groetjes, Sofie
Heey Baci! Welke kapper heb jij normaal gezien in Antwerpen? Ik zoek ook nog een kapper!!! groetjes
Hihi Ik ga bij Muratti in Boom.Super kapper! Heel speciaal maar hij weet van aanpakken! groetjes