Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VOOR KIRSTEN EN THEO

  28-4-2004 6:58:07
EEN FORUM IS ER VOOR MENSEN DIE GAAN TROUWEN EN DIE IDEEEN WILLEN OPDOEN. HET IS NIET BEDOELD OM VOL TE KLADDEN MET RECLAME. ALS JE WIL RECLAME MAKEN, VRAAG DAN EEN PLAATSJE AAN OP DE SITE, MAAR STOP MET BIJ IEDERE TOPIC, RELEVANT OF NIET JULLIE STUKJE TE PLAATSEN, DIT IS ECHTE VERVUILING VAN HET FORUM.

TROUWENS KIRSTEN, IK HEB JE 500STE MAIL GOED ONTVANGEN, IK HEB NU NAAR ABUSE GEMAILD VAN WANADOO, DUS ALS JE EMAIL BINNENKORT GEBLOKKEERD WORDT OP GROND VAN SPAMMING, DAN WEET JE VAN WIE HET KOMT HE... IK HEB GENOEG VRIENDELIJK GEVRAAGD OF JE ONS NIET MEER WIL STOREN MET JE DOMME MAILS...

Evelien

Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1281


Gwen

 Meld misbruik28-4-2004 8:36:08

Ik ben het volledig met je eens Evelien! Ik ergerde me er ook al enorm aan dat bij elk topic dat ik opende dezelfde spam las.



els
30-7-2005
 Meld misbruik28-4-2004 10:12:49

inderdaad!!! Vreselijk vervelend.
Ik hoop dat niemand hen inhuurt want ik zou er geen vertrouwen meer in hebben!
Dus goed gezegd!!!



Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik28-4-2004 12:30:12

Ook van mij krijg je gelijk! Dan denk je dat er iemand heeft geantwoord op je vraag en dan blijkt het alleen maar domme reclame te zijn!



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik28-4-2004 13:50:49

Hier is het hetzelfde!!
Het forum dient om elkaar te helpen en om misschien la eens een adres of teelfoonnummer door te geven van wie je tevreden bent, maar zo'n dingen zijn inderdaad onaanvaardbaar!!!!



Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik28-4-2004 19:19:05

groot gelijk ! Trouwens, op dit forum staat duidelijk dat alle reclame verwijderd zal worden ???



SABRINA
12-8-2005
 Meld misbruik28-4-2004 19:44:35

Groot gelijk allemaal, maar misschien is dit voor hen wel de enige manier om aan werk te geraken???!!! Awel het heeft het omgekeerde effect gehad !!! Hahahahahahaik heb er mijn kot in ! Laat ons gerust met al die onnozele berichtjes en reclame !



Theo

 Meld misbruik29-4-2004 21:27:22

Sommigen zijn zeer dankbaar,ons te leren kennen.Zeker als ze daardoor vele Euro's uitsparen.Zij die geen geld hebben,klagen steeds het meest.



Evelien

 Meld misbruik29-4-2004 22:57:37

lol, nu wordt ik nog bestempeld als iemand die geen geld heeft hahahaha... Ik vind het gewoon irritant dat je op TOTAAL IRRELEVANTE topics je stomme postje zet. Maak dan deftig reclame en koop een plaatsje op deze site of zo, zo schrik je alleen mensen af. Mensen die op zo een onnozele manier reclame maken voor hun bedrijf hebben bij mij afgedaan à la minute... En zo te zien en te horen (hier en ook op andere trouwfora) is dat niet alleen mijn mening, maar ook die van nog vele andere bruidsparen.



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik30-4-2004 7:34:16

ewel evelien... ik ben het volledig met je eens.. het is niet te doen... met die twee... en dan heeft hij nu een eigen berichtje geplaatst met 0 reacties tot nog toe... sterk hé..

groetjes,
Emmeke



Evelien

 Meld misbruik30-4-2004 19:29:19

ha emmeke, zitte gij ier ook. Wel nie veel speciaals he hier. Vele beter op trouwshop.com :) *grijns*



Cindy
10-7-2004
 Meld misbruik30-4-2004 23:40:24

Inderdaad, ik dacht dat ik een leuke tip zou krijgen over teksten. Volgens mij heeft dit niks te maken met video's. Mocht ik een cameraman willen, dan zou ik er wel om vragen, daarvoor dient deze forum toch????



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik1-5-2004 7:38:55

ja evelien... op trouwshop is er veel meer respons aanwezig... maar nu kan ik plots niet op trouwshop deze morgen, dus... kijk ik hier eens even...



Theo

 Meld misbruik6-5-2004 21:29:43

Wij hebben op dit forum de prijs gevraagd voor een advertentie,totnogtoe zonder antwoord.Mogen andere mensen die wel een videoreportage wensen dan niet van lage prijzen profiteren.Wij hebben al veel respons gekregen,in positieve zin,van mensen die een cameraman nu wel zien zitten.Evelien,lees eerst onze voorwaarden op onze site www.videomanie.be,en geef dan kritiek.Wij willen de mensen helpen,om geen woekerprijzen te betalen,is dat ook verboden?En ben jij daardoor gestoord,dan is dat triestig voor u,...



Evelien

 Meld misbruik7-5-2004 7:12:50

open dan in godsnaam een nieuw onderwerp, maar antwoord dan niet op topics die allang bestofd zijn, al de mensen die daar dan al op gereageerd hebben, krijgen nu dan plots een emailnotificatie dat er iemand geantwoord heeft... en dat is ambutant.
trouwens, geen wonder dat je geen antwoord krijgt, nog niet door dat deze site in geen 100 jaar niet meer up to date is ???????? tis maar ne keer ne tip om eens goe rond te kijken :)



Evelien

 Meld misbruik12-5-2004 7:21:41

THEO, gelieve mensen gerust te laten op trouwshop.com, niemand is met jouw berichtjes tevreden, je komt heel opdringerig over, waardoor je alleen maar een averechts effect bekomt...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...