Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelbegeleiding

  23-5-2003 13:58:53
Hallo toekomstige bruidjes,

Wij trouwen op 21 juni 2003 en heb eigenlijk nog dringend thema nodig om de tafels in te delen.
Alle ideekes welkom!!

Thanks,
Vanessa

vanessa
21-6-2003
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1603


katrien
6-6-2003
 Meld misbruik23-5-2003 21:17:22

Hoi vanessa,

Ga je soms nadien op huwelijksreis? dan kan je je tafelnamen daarop baseren. Wij gaan nl. naar Cuba en ons tafelnamen dragen de naam: Havana, rhum, Cuba Libre, sigaren, Fidel Castro, ... Wij zoeken rond deze namen wat op en drukken dit af op kalkpapier. Van dit papier maken we vervolgens theelichthouders voor op de betreffende tafel. Ik ben al eens benieuwd naar ons resultaat.

Hopelijk ben je met dit ideetje iets meer.

Ga je niet op reis dan kan je miscchien jeugdherinneringen als tafenaam kiezen met de betreffende uitleg rond deze herinnering op de tafel. Stimuleert het babbelen aan tafel ook wat.

Veel plezier met je zoektocht!!



katrien
31-7-2004
 Meld misbruik26-5-2003 13:42:50

Wij hebben besloten alle tafels een naam van een bekende of minder bekende wijn te geven. Mijn vriend is namelijk enorm geïnteresseerd in wijn. Misschien kan je ook een hobby of interesse als bron van inspiratie gebruiken???
Groetjes en succes, Katrien



Anneke
14-8-2004
 Meld misbruik26-5-2003 16:47:50

Een paar leuke ideetjes: 2 leerkrachten hadden verschillende kleine klasborden gemaaakt met daarop je klas, 2 turnliefhebbers hadden namen van turntoestellen aan de tafels gegeven.
Misschien ben je hier iets mee, groetjes Anneke
PS Zelf zijn we nu ook op zoek voor ins huwelijk op 14.08.04 !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...