Terug naar overzicht
EIGENLIJK EEN BEETJE NORMAAL DAT GROOTHANDELAARS GEEN PARTICULIERN TOELATEN; EN WIE LAAT ER NU TOE TE KOPEN MET ZIJN EIGEN BTW NUMMER? NIET ZO VERSTANDIG. JE KAN TOCH GOEDKOOP GENOEG AAN BLOEMEN GERAKEN OP DE MARKT? OF VOORBEELD IN FLORA LUX
ivm btw nr als je het als onkost kan inbrengen altijd mooi meegenomen niet ?
maar hij is gn zelfstandige ofzo hé, hij doet dit enkel in zn vrije tijd... mn moeder zei ook iets over de markt, mss is dat idd een optie!
Hoi, Hebben jullie geen bloemenwinkel in de buurt waar ze deels zelf hun bloemen kweken? Anders kan je zeker en vast eens met die mensen praten! Wij hebben zo een winkel hier int dorp en ik ben zeker moesten we dat uitleggen dat ze wel 'een prijske' zouden maken. Blijft net iets duurder dan bij groothandelaar, maar kwaliteit waarschijnlijk beter dan op de markt. Groetjes
Mijn mama gaat ook alle bloemstukken maken en wij gaan onze bloemen halen op de vroegmarkt in Brussel :-) Groetjes
Ok, merci allemaal
Ik zou eens op de markt gaan kijken.Daar staan bloemenverkopers die ook in t groot aankopen, en je misschien wel aan een 'prijsje' willen voortverkopen, aangezien het over grote hoveelheden gaat. Dt zal dan toch geodkoper zijn dan via een gewone bloemenwinkel.
Ik ken een hele goede site waar men bloemstukken kan vinden naar keuze en het zijn echt prachtige bloemen! ook voor mijn trouw ga ik ze daar kopen :) ! hier is de link: http://www.magische-tuinen.be groetjes
Hoi Tiffanie Mijn beste vriendin heeft een bloemenkraam op de markt en daar kan je het goedkoopst aan bloemen geraken. Dit omdat heel wat kramen ze in pakken verkopen. Voordeel is ook dat ze altijd vers zijn, aangezien ze meestal altijd 's morgens gaan bijladen bij de groothandel. Grtjs Sara
Op de markt kan je inderdaad de goedkoopste bloemen vinden. Misschien kan je op voorhand wel en kleurtje bestellen? In Leopoldsburg heb je ook een groothandel die particulier verkoopt. Natuurlijk nog wel iets duurder dan wanneer je over een ondernemingsnummer beschikt. Je kan ook steeds rondvragen bij vrienden en familie voor bloemen uit de tuin? Hortensias zijn uitermate geschikt. Ik heb zelf onlangs tientallen gladiolen gepland voor in hoge vazen te zetten bij de inkom ;) Groetjes