Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer kregen jullie de meeste bevestigingen???

  20-4-2006 9:43:52
Dag Ladies,

Ons uitnodigingen zijn nu 2 weken verstuurd en we hebben alleen van de trouwe vrienden een bevestiging gekregen dat ze op het feest komen. Van de familie hebben we nog niets gehoord.
Is dat nu echt zo dat ze pas op het laatste moment verwittigen of wat? Ik word daar bloednerveus van. Als je een uitnodiging krijgt weet je toch meestal al op voorhand of je kan of niet?

Groetjes,
Eva


Eva
2-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 994


Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik20-4-2006 10:48:06


Hoi,


Van ons ist ook zo hoor. Wij moeten, volgens traditie, rond gaan bij tantes en nonkels en zo krijgen we dan hun definitieve bevestiging.
Van vrienden en zo, van de dichtste was het direct reactie van anderen tot op heden nog niets. Maar zo te horen gaan veel mensen ervan uit dat we wel goed genoeg weten dat ze ons feest niet willen missen ... Maar zo blijf je natuurlijk bezig hé. Nog wat geduld oefenen zou ik zeggen.

Groetjes, Kimberly
20/05/2006



robben
20-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 11:21:29

Hier net hetzelfde hoor! Ik denk dat we na 4 mei (de datum waarvoor ze iets moesten laten weten), nog heel wat mensen zelf moeten bellen!
Isabelle 20/5/06



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik20-4-2006 11:24:26

Hey,

De meeste mensen bellen de laastte week dat ze mogen verwittigen, en dan nog een heel pak na die datum. Bij ons was dit toch het geval. Om zot van te worden.

Groetjes

Joke



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 11:47:34

hoi hoi
Ja ik ken je probleem volledig. Onze uitnodigingen zijn nu ook een tweetal weken weg en slechts de beste vrienden hebben verwittigd ...
Hatelijk he ?! Ik vrees dat we geduld zullen moeten hebben, maar ik weet nu wel dat als er ooit nog een uitnodiging bij mij aankomt, ik onmiddellijk verwittig !

Groetjes
Lien
26/05/06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 12:06:13

Bij ons hebben de mensen tot en met morgen om te verwittigen.

En ik heb nog maar van de helft bevestiging gekregen. Hopeloos vind ik het.

Maar blijkbaar is dit toch niet ongewoon...

Ik kan dus overmorgen ook nog heel wat mensen gaan opbellen.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 13:48:24

de meeste mensen wachten altijd tot de laatste moment (ikzelf heb eigenlijk ook maar enkel dagen voor deadline iets laten wten aan vrienden :-))

mensen hebben tot vandaag tijd bij ons en gistereavond hebben we toch wel wat telefoons en mailtjes gehad :-)))

Mieke
13/05/06



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 14:22:57

Bij ons hadden ze tijd tot vandaag. Iedereen heeft vorige week zowat geantwoord, behalve de goede vrienden.
Voor het avondfeest heeft iedereen al geantwoord, maar voor de receptie niet. De klanten van mijn toekomstige o.a.


Dus je zal volgende week wel rode oortjes krijgen van de vele telefoontjes.


Ann
NOG 30 DAGEN TE GAAN



Tina

 Meld misbruik20-4-2006 14:29:06

Bij ons moest iedereen vandaag 20/4 bevestigen en er zijn een heleboel die nog niets hebben laten weten. De meeste hebben gebeld de laatste 4 dagen. Ik geef de rest nog tijd tot 1e week van mei en dan bel ik ze zelf op. Voor je tafelschikking heb je het aantal personen nodig. Veel mensen gaan ervan uit dat als ze niet bellen jij weet dat ze komen maar dat vind ik wel vervelend. Ik heb liever steeds een telefoontje. Veel succes !



Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 19:50:30

Hallo

Hetzelfde probleem bij ons. Ons uitnodigingen zijn ook 2 weken de deur uit. Enkel van de tantekes en nonkelkes die we bezocht hebben, hebben we bevestiging van. Bij goede vrienden die we nu tegen komen zeg ik gewoon: En ge komt dan toch hé! Dan weet je het ook direct. Maar troost u, ik word er ook gek van. Zelf weet ik heel graag of iemand komt of niet.
Ik zal ook nog een beetje geduld moeten oefenen.

Groetjes
Hilde
27/05/2006



An
13-8-2005
 Meld misbruik20-4-2006 22:47:00

Hoi Eva,
Ook wij kregen de bevestigingen maar met mondjesmaat binnen en dan zijn er op het einde nog die je zelf moet achterna lopen. Schandalig eigenlijk. Als wij zelf een uitnodiging krijgen, laten wij onmiddellijk weten of we van de partij zullen zijn of niet maar. Helaas handelt niet iedereen zo.
Wij moesten ong. 2 weken op voorhand het aantal personen doorgeven. Tot de dag voordien kon het nog gewijzigd worden.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik21-4-2006 8:52:35

hallo eva
typisch
wij kregen zelfs heel wat bevestigingen te laat.
groetjes Ellen



dominique
6-5-2006
 Meld misbruik21-4-2006 9:36:05

ik ken je probleem! bij ons konden ze tot gisteren bevestigen, maar heb nog steeds de helft van de gasten niet gehoord! denk inderdaad dat de meesten er vanuit gaan dat we weten dat ze komen, maar het is wel plezanter als ze dat even laten weten via een telefoontje!
en dan ben je tenminste zeker!
ik wacht nog een week, en wie ik dan nog niet gehoord heb, ga ik zelf contacteren.
maar blijkbaar is dit bijna bij iedereen hetzelfde probleem!

groetjes
dominique



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik21-4-2006 9:50:34

bij ons konden ze tot gisteren bellen en gisterenavond heb ik toch nog wel 5 of 6 telefoontjes gekregen op één uur tijd :-))

nu zijn het denk ik nog maar een 6tal mensen die iets moeten laten weten

er heeft nog maar één iemand gezegd dat hij niet kwam (is ondertussen ookal 92 jaar en rijdt niet meer zo graag met de auto zo ver)

Mieke
13/05/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...