Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaars viering

  20-4-2006 9:25:18
Hoi mede-bruidjes & anderen,
Wij trouwen niet voor de kerk maar houden een 'alternatieve, vrijzinnige viering' in het stadhuis om toch even stil te staan bij het hele trouw-gebeuren. Als symboliek tijdens de plechtigheid hadden we eerst gekozen om met een lint te werken, maar nu heb ik een film gezien waarin ze allemaal samen (in een klas, niks met trouw te maken) een 'taart' aansteken. Ik had nu graag een kaars laten maken met verschillende lonten. Kan iemand me helpen met adresjes waar ik ideeën kan opdoen? Of waar ik dat kan laten maken ?
Alvast bedankt !
Groetjes, Ingrid
27/05/06

Liefst in de buurt van West of Oost-Vlaanderen (wij zijn van Knokke).

Ingrid
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1187


Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik20-4-2006 10:52:14


Joka kaarsen in Roeselare?

Groetjes, Kimberly
20 mei



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik20-4-2006 11:06:51

Inderdaad, Joka in Roeslare
www.jokakaarsen.be
Het Kaarsenhof in Zwevezele
http://www.kaarsenhof.be/kaarsen/index.htm
Bij compagnie de sporen (soort bw denk ik)- omgeving Gent
http://www.compagniedesporen.be/Nederlands/kaarsengiete...




Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik20-4-2006 12:29:51

Ingrid, heb jij ook teksten opgesteld voor die viering? Wij organiseren ook zelf een 'viering' in onze feestzaal maar we vinden het nogal moeilijk om dit in mekaar te steken.

groetjes,

marjolijn



Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 13:20:48

Beste Marjolijn,
Wij hebben inderdaad heel een groto deel van de teksten zelf geschreven omdat die gaan over familie (ouders, broers & zussen), de samenhangende tekst over ons schrijft onze moreel consulente en 2 van onze vrienden schrijven een tekst over elk van ons (zonder dat we dit op voorhand lezen), als kroon op dit alles schrijven we wel zelf onze belofte.
Groetjes, Ingrid
27/05/06



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 17:47:13

hehe

heb je de film 'The Triumph' gezien met dingske (Chandler uit Friends!)
(goeie film hé!!:-))

het was inderdaad mooi, dat met die taart ...
bij joka kaarsen heb heb je wel mooie kaarsen, maar die hebben maar 1 of 2 lontjes ... misshien best zefl een taart voorzien en daar zelf van die kaarsjes opzetten en iedereen eentje laten aansteken ..

achteraf kan je de taart nog opeten ook! :-)

Mieke
13/05/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...