Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Good news!

22-4-2011 21:04:59
Hey iedereen!

Ik ben afgelopen maandag voor mijn tweede pasbeurt gegaan. De grote schrik was ( bij het lezen van een aantal post op deze site) dat ik mijn kleed niet meer mooi zou vinden. Dit was uiteindelijk echt niet het geval! Toen ik het aan had vond ik het nog mooier dan mijn eerste pasbeurt ( die 5 maanden geleden plaats vond!).
De pasbeurt opzich was wel niet zo leuk. De dame die me hielp had mijn kleed te strak aangebonden waardoor ik na 10 min zwart begon te zien!! Gelukkig was ze erin geslaagd om mijn kleed heel snel los te maken of ik was flauw gevallen!! Zwarte vlekken OVERAL! Zijn er nog dames die dit aan de hand hebben gehad? Of ergens nog gehoord hebben?! Dit was wel een tegenvaller, maar ondanks alles ben ik nog steeds heel dankbaar met de keuze van mijn kleed :) .
De teller begint precies HEEL snel te gaan! 56 dagen te gaan en ik heb nog niets in orde gemaakt voor de feestzaal! Is dit normaal? Ik wou dit pas doen tegen de tijd dat we ongeveer weten hoeveel gasten er zouden komen... Zou ik dit den? Of toch al heel wat bestellen???
Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in! Nog steeds geen zenuwen te voelen ;) !

Greetzzzzz

Selena
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 479

A.
23-7-2011
 Meld misbruik22-4-2011 23:24:14

Leuk om te horen...
Hier hetzelfde tijdens het passen van m'n kleed. Bij de aankoop vond ik het super en bij de 2 pasbeurten tot nu toe ben ik steeds meer en meer verliefd op m'n kleed!! Zalig gevoel toch hé?!?

Zou je toch niet eens contact opnemen met je zaal?
Aleja, ik ben een "ik-regel-graag-alles-op-tijd-stress-kip".. dus kan ook aan mij liggen!

Komt goed.. veel succes nog!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...