Terug naar overzicht
Filipa, ik vind jouw idee gewoon perfect! Ze zullen iets hebben dat de andere niet heeft (hun gepersonaliseerde brooddoos) en ze kunnen kleuren op jullie grote dag. Wat heeft een kind meer nodig? Ik vind het echt super origineel!
heel tof idee!
heel leuk idee :-) Ben ook nog op zoek naar cadeau'tjes voor de kids.Al hebben wij bij de locatie van de foto's rekening gehouden met de kids maar wij hebben er s'middags 6 bij. 2 van ons, mijn petekindje en dan nog 3 van schoonbroer en schoonzus :-) Wij gaan met de mini treintjes rijden in het park. Is voor hen leuk en voor ons ook. Maar jullie idee is leuk om ze idd bezig te houden aan tafel.
Een heel leuk idee Filipa. Ben je zeker dat er niet meer mensen naar de kerk gaan komen? Collega's, kennissen, buren,... . Misschien brengen zij hun kinderen dan ook nog wel mee, want de meeste mensen vinden het wel leuk als hun kindje aan de kerk een bloemetje kan afgeven of zo. groetjes
Bedankt iedereen voor de reacties! @Vanessa, ik zou inderdaad iets achter de hand kunnen houden voor moest er toch iets komen, maar ik zou niet weten wie. We trouwen in een andere parochie als waar we wonen, omdat mijn vriend daar is opgegroeid en zijn grootouders nog altijd daar wonen, dus onze buren zullen ook al niet afkomen (we hebben eigenlijk nog niet veel contact met de buren hier, het zijn allemaal oudere mensen en we wonen hier nog maar sinds vorige zomer). Collega's heb ik niet (ik werk thuis als freelancer) en mijn vriend zijn collega's zie ik ook niet afkomen (hij werkt in Brussel en we trouwen in Limburg)... Dus ik denk niet dat er "onverwachts" bezoek zal komen. Misschien maken we nog enkele zakjes snoep "voor in het geval dat"... :-)
Niet twijfelen, doen!Superleuk!
is een heel leuk idee, wij hebben 1 bruidsmeisje van 3 jaar en wij geven haar een zilveren ringetje als aandenken.
Als de snoepzakjes dan op overschot zijn, kan je er gewoon lekker zelf van snoepen! Leuk idee met de brooddoos!! Waar heb je dat gevonden?
Ik vind het een leuk idee, maar houd er misschien wel rekening mee dat zo een schriftje niet echt iets is voor kindjes van die leeftijd. Die werken liever in het groot. Een schriftje dat in een boterhamdoos kan, is volgens mij wel heel klein voor een kind van drie...
Zéér leuk idee, gewoon doen...
Leuk idee hoor! Ik heb zelf een dochter van 3 en ze speelt graag met doosjes (open en toe doen), en ze kleurt heel graag (zowel op klein als op groot papier). Een stickerboekje is ook altijd een topper, en een bellenblazer vinden de kinderen ook geweldig (en is nog mooi op je trouwfoto's)
hoi hebbe hetzelfde idee dan ik was gisterenavond aan het rondsurfen en had op een site héél leuke tasjes gevonden waarop stond "Bridesmaid" of met een leuke tekening op! En nu was ik ook aan het denken om zo 3 tasjes te nemen en die te vullen met allerlei speelgoedjes/kleurboekjes/snoepjes en die aan de 3 bruidskindjes te geven als cadeau! Dan kunnen ze er de hele avond van genieten! Maar in de zaal zorgen we ook voor een extra oppas (een vriendin van mijn schoonzusje) zodat ze hen wat kan bezighouden gedurende de avond en indien er ook andere kindjes bijzijn kunnen ze samen spelletjes spelen enzo... moeten het nog allemaal eens goed overleggen! maar ben er zeker van dat de kindjes niets tekort gaan komen
wauw, leuk idee zeg! heel tof!