Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

terug van huwelijksreis

  19-4-2006 18:04:09
dag bruidjes,

ik ben terug van een heerlijke 10 dagen in Egypte, Luxor. Koppels die in het voor-of najaar trouwen en nog een bestemming zoeken, het is een echte aanrader! Een superhotel, een eiland in de Nijl, heerlijk warm, veel cultuur om te bezoeken,... Heerlijk! We hebben ongelooflijk genoten.

Ik had ook beloofd om een dagoverzicht hier te typen, maar ik heb dat op onze site getypt, dus ik ga dat niet 2 keer doen :-) Alle geïnteresseerden mogen natuurlijk gaan lezen (bij 01/04)!
Verder wens ik iedereen nog een hele fijne trouw toe, net zoals wij hebben gehad.
NU staan voor ons bouwplannen voor de deur, dus ik zal me daar maar eens op toeleggen.
Ik hoop nog af en toe te komen piepen en als ik kan wat helpen...

Veel succes iedereen! En geniet ervan!

Een gelukkig bruidje.
www.liesbethenpieterjan.be

ps. jullie mogen nog altijd een berichtje achterlaten op onze site, dat is zo leuk om te zien dat anderen meeleven...

Groetjes


1-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1136


robben
20-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 8:50:21

Hey liesbeth, Vandaag is het voor ons nog net een maand te gaan! WIj zijn 2 jaar geleden ook nr luxor geweest (hotel le meridien). Wij vonden het ook fantastisch maar toch wel een cultuurschok als je al die arme mensen ziet en zeker dat ten opzichte van de sjieke hotels!

Groetjes en geniet nog van je witte broodsweken!
Isabelle 20/5/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums