Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 35 dagen!!!!!!!

22-4-2011 11:01:58
joepie! nog 35 dagen en gisteren mijn trouwkleed gaan ophalen! voelde mij gisteren even weer een prinsesje met mijn kleedje aan, had spijt dat ik het weer moest uitdoen, maar met de gedachte dat t niet meer lang zal duren gaat t beter :D

nu vol spanning wachten op onze ringen ( we zouden over 2 weken ze mogen afhalen bij FDO :))

boeket besteld, menus en kerkboekjes klaar, bedankjes en bruidssuikertjes in orde,juweeltjes gaan halen, auto's in orde,suite in orde, fotolocatie ok,kostuum ok, planning gelukt,....
juist onze bruidskindjes nog, daar gaan we op 7 mei op klerenjacht in rue du Brabant in brussel, een echte aanrader voor zulke kleertjes!

Ook weer opnieuw nachtmerries dat alles misloopt! ik denk dat de stress stillaan de overhand aan het nemen is :D

juist nog enkele problemen met 3/4de van de avondgasten die er precies niet aan denken om te antwoorden ( einddatum is vandaag!) en het zou mij verwonderen als ik al die antwoorden vandaag allemaal ga krijgen!

voor de rest loop ik echt op een roze wolk :D
( ik denk niet dat ik de enigste ben :D :D)

een ongeduldig bruidje

deborah
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 801

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 11:20:56

hey deborah,

ik ken het feit van mensen die niet antwoorden. Je zal nog verbaasd zijn over hoeveel mensen op de laatste knip snel iets laten weten en ja je zal er nog moeten bellen, dat was bij ons ook zo...

Je bent precies mooi op tijd met alles :-) geniet nog van de laatste daagjes, hopelijk zonder al te veel nachtmerries...

groetjes,
kirsten

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 12:00:22

Hallo,

Bij mij nog 21 dagen op de teller,heb nog altijd mijn kleed niet kunnen passen heb al eens gebeld over twee weken en het was nog niet binnen,ik mag er maar de dag ervoor om ook ik lees dat jij het al thuis hebt amai. Anders alles in orde morgen gaan we om onze ringen. We zijn de dagen al aan het aftellen. Nu nog zo een weertje gelijk nu en tis perfect haha

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 12:02:59

@ mieke:

wij halen onze trouwringen pas volgende week op
voor mijn trouwkleed heb ik volgende week tweede pas en ga het pas week erna of zo (dus max weekje op voorhand) gaan afhalen
je trouwkleedje zal super in orde zijn!

en ja ik hoop hier ook op stralend mooi weertje...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...