Terug naar overzicht
Toffe boom. Ik zou er zelf niet opgekomen zijn.
Dag Julie, ik ben niet geregistreerd op facebook, dus kan ik je creaties niet bewonderen. Ik ben echter wel heel erg benieuwd naar je zelfgemaakte bedankjes en je wish tree. Kan je me daarvan misschien een fotootje doorsturen per mail? Alvast heel erg bedankt! sylvie_duyck@hotmail.com
heel mooi gedaan!!
Knap werk hoor! Met wat voor takken heb jij de wensboom gemaakt en waar heb jij ze gehaald? Ik vind het heel mooi! Leuk idee en veel gemakkelijker als een echte boom zoals het nu in mijn gedachten zit. groetjes Vanessa
Helaas, ik sta ook op facebook maar deze herkent jouw gegevens niet. Door de positieve reactie zou ik het ook graag eens zien als het mogelijk is kupczyk@mail.be Alvast bedankt Groetjes
Hoi Julie, Ook ik ben nieuwsgierig naar je wensboom en de rest. kan je fotokes doorsturen want krijg het niet open via fb.... Grtz Jeannie
Hoi Julie,
Amai je hebt er iets mooi van gemaakt zeg! :-)
Dag Julie Merci nog voor de info ivm het walking-dinner-concept! Het lukte niet om op uw pagina terecht te komen... dus hoop ik dat je het hier zal lezen. Morgen gaan we naar de zaal want we hebben toch nog heel wat vragen en misschien geraak ik dan ook uit mijn twijfels... Ben er in ieder geval nog steeds voorstander van! Groetjes, Julie
Super dat je zo creatief bent!
Julie, ik geraak niet op je pagina om je een privéberichtje te sturen. Zou je me misschien kunnen doorsturen wat voor takken je gebruikt hebt en waar je ze hebt gehaald. Alvast bedankt! vanessadaelemans@hotmail.com
Leuk! Tof wat je ermee gedaan hebt! Die wensboom neem ik alvast mee in mijn voorbereiding. Bedankt om dit te delen met ons!
Kan jij mij de website van dat bruidsboeket eens bezorgen aub? heidi.peelman@hotmail.com ... ik had die site al eens gevonden maar vind m niet meer terug !! alvast bedankt héé ... echt prachtig !
ik vind die boon super leuk...ipv zo'n boek waarin je wa kan schrijven als ze weggaan...echt een leuk idee om te onthouden....!!!! KNAP
ik hoor zoveel pos reacties ivm jullie wensboom ,maar spijtig genoeg krijg ik het ook niet open, zou je naar mij ook kunnen doorsturen aub. nathaliepauwels1@telenet.be mercikes
Wauw echt prachtig!!! Wat hadden jullie trouwens als bedankjes gegeven want ik kan het niet super goed zien op de foto's. Groetjes
hey, van waar heb jij dat leuke kussentje voor de trouwringen gehaald? Erg leuk!!!