Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen

  19-4-2006 11:21:42
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar juwelen om op onze grote dag te dragen. Ik weet dat er hele mooie dingen te koop zijn in verschillende bruidswinkels, maar ik vind dat allemaal vrij duur. Weet er iemand waar ik iets moois (niet gewoon witte parels op een nylondraad) kan kopen? Of heeft er iemand ideetjes om zelf iets te maken?

alvast bedankt!

groetjes,
Sofie

Sofie
14-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 613


Ann
17-6-2006
 Meld misbruik19-4-2006 12:53:07

Hallo,

Heb mijn juwelen gekocht bij "Isis" in Halle(Vl-Brabant). Ze hebben daar veel van bekende ontwerpers, maar ook andere héél mooie juwelen!

Ann



tamara
26-5-2006
 Meld misbruik19-4-2006 13:16:07

Ik heb m'n juweeltjes gekocht in de bruidswinkel waar k m'n kleed gevonden heb.
Vond het nog meevallen van prijs, zat aan 79 euro voor halsketting en oorbellen, vond dit nog te doen hoor.
veel succes met je zoektocht, groetjes
Tamara
26/05/2006




1-9-2006
 Meld misbruik19-4-2006 17:06:41

Hey,

ik heb onlangs geleerd zelf een mooi juweeltje te maken. Het is een halsketting met parels op drie gekrulde draden. Het lijkt misschien vreemd als je dat hier zo leest, maar het is eigenlijk wel heel mooi.

Als het je interesseert kan ik altijd een fotootje doorsturen. Het is iets dat je voor niet al te veel geld zelf kunt maken, als het past bij de stijl van je kleed natuurlijk...

Groetjes,
Lieve




10-6-2006
 Meld misbruik19-4-2006 17:25:04

Ik heb gekozen voor juwelen van Swarovski. Ze zijn wel duurder, maar ik kan ze achteraf ook nog dragen... Je kan al hun juwelen en de prijs bekijken op de site. (Gewoon Swarovski intikken bij Google)
Katrien
10 juni 2006




2-9-2006
 Meld misbruik19-4-2006 17:47:48

Ik ben bij het elfenatelier in Leuven geweest. Hier hebben ze voor mij oorbellen en een ketting gemaakt inhet soort parels,... dat ik gekozen heb. Zeer mooi resultaat, al zeg ik het zelf :)



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik19-4-2006 22:10:39

Hey,

Ik koop geen juwelen. Ik draag een ketting en oorbellen die ik van mijn vriend gekregen heb. Wit gouden ketting strak aan de hals met briljantjes in het midden. De oorbellen zijn wit goud (blinkend afwisselend met mat). Zo heb ik iets aan van mijn vriend.



Sofie
14-8-2006
 Meld misbruik20-4-2006 13:49:06

Hallo!

Bedankt voor al jullie tips!

Ann, ik ben zeker van plan om eens bij Isis te gaan kijken!

Lieve, je mag me altijd een foto doorsturen op: fietje_t@hotmail.com

En ik ben ook al eens bij Elfenatelierf in Leuven geweest, maar ik wist niet dat ze zelf ook juwelen maken op aanvraag. Heb je alles zelf mogen kiezen?

groetjes
Sofie
14.08.06



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik20-4-2006 18:12:12

Hallo,

Ik weet niet wat voor iets je zoekt maar kijk eens op http://www.loessieraden.nl daar heb ik mijn sierraad gekocht, ze verzend ook naar Belgie en heeft veel soorten in verschillende prijsklasse.

Groetjes Mireille
1 sept 2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...