Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag nog 1 jaar!

21-4-2011 13:41:04
Hoihoi,

Volgend jaar 21 april is het aan mij. Man, dat lijkt nog zo veraf, maar de meeste mensen zeggen mij dat het rapper daar gaat zijn, dan ik denk. Zijn er nog mensen die dan in het huwelijksbootje stappen?
K hoop alleszins dat het even mooi weer zal zijn dan gelijk nu. Lijkt me zalig!!!!!

groetjes Hannelore

Hannelore
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 557

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik21-4-2011 14:13:28

Hey Hannelore,

gaat inderdaad veel sneller dan je denkt. Te denken dat ik vorig jaar in jouw situatie was en nu slechts 21 daagjes meer op de teller. Geniet van alle daagjes zou ik zeggen en probeer te genieten van alle voorbereidingen!

groetjes,
Kirsten

ester
22-7-2011
 Meld misbruik21-4-2011 14:39:21

Ik wil je niet ontmoedigen Kirsten, maar gewoon realistisch zijn.. Wij zijn in november 2010 begonnen aan de voorbereidingen en trouwen in juli 2011 en ik vind dit al VEEEEEL te lang wachten... Maar dat zal waarschijnlijk ook aan mij liggen; ben nogal een 'ongeduldig' type en ben er qua organisatie meteen ingevlogen... Nu nog 3 maanden te gaan.. veel lang naar mijn goesting!! We zijn allemaal hetzelfde denk ik; allemaal aftellen tot onze grote dag en dan hoor je van iedereen dat de dag zo snel voorbij gaat.. We zullen dus moeten genieten van de 1e tot de laatste seconde..

Veel plezier en 'geduld' toegewenst..
Groeten,
E

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik21-4-2011 15:14:05

Hey,

Normaal wouden wij ook 21 april trouwen maar onze zaal was dan niet meer vrij.
Daarom zal het 14 april zijn.... Een weekje voor jullie.

Denk ook dat het er rapper zal zijn dan dat we denken.... Ben dan ook een enorme stress kip (zal hier meer dan een helse bruid worden ). Alvast enorm veel plezier met de voorbereidingen, en samen hopen dat het volgend jaar ook zo weer is in april!!! Veel groetjes Ellen

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-4-2011 15:35:09

Wij zijn in juni vorig jaar begonnen aan de eerste reservaties, feestzaal.....en dan stillaan beginnen verder doen, invitatis, zelf menu maken, omslagen schrijven, kleren kiezen, familie uitnodigen... het gaat vliegensvlug. Onze winteravonden hebben we gevuld al knutselen, overleggen enz... En zijn op de uitnodigingen versturen en tafelschikkingen bijna klaar en kunnen nu genieten van de mooie zomerse dagen...Met nog 127 dagen op de teller. Nog 27 keer slapen en we vieren onze 100 dagen!!!!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik21-4-2011 15:48:07

Hey Hannelore,
Wij trouwen een weekje later dan jullie! Ik duim ook voor zo'n weer!!!! :-)
Ik ben zelf verloofd sinds einde december en deze 4 maanden zijn echt al voorbij gevlogen! Dat belooft voor de komende maanden...
Heb je al veel gedaan? Bij ons liggen de hoofdzaken vast.
Voor de rest (kleding (in augustus ga ik kijken! :-)), uitnodigingen, ringen, misboekje, tafelzetting, ...) kan ik nog niet veel doen maar ik hou zoveel mogelijk ideetjes bij.
Tegen dat het moment komt dat we daarmee beginnen, zal ik wss al wel een goed idee hebben wat ik wil (en vooral : wat NIET! :-))...
Voor mij kan de tijd niet snel genoeg voorbij gaan, ik heb er nu al zin in!!!! :-))))
Ik zit nu wel zo'n beetje in een 'gat'-periode = alle grote dingen zijn geregeld, nog te vroeg voor kleinere dingen... Och ja, we genieten van het mooie weer he!
Veel succes nog! -X-

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik21-4-2011 15:58:21

@ bruidje: bij ook liggen enkel de hoofdzaken al vast. K zou pas in september gaan kijken voor mijn kleed. K vind ook jammer dak niet meer kan doen nu. Als je al die post leest op t forum, krijg je ook zin om uitnodigingen in mekaar te beginnen steken. Maar dan komt het besef dat het nog te vroeg is daarvoor. Maar k heb wat bezighouding de komende 2 maanden (verbouwen apotheek en huis en reis naar Dominicaanse), dus dan zitten we al op 10 maanden tot D-day!

Groetjes

natje
12-5-2012
 Meld misbruik22-4-2011 6:35:26

ik ben nu zo 7 maand verloofd en moet zeggen die zijn voorbij gevlogen.
ik trouw pas op 12 mei 2012 en had gevoel lijkt nog zoooooooo ver weg en ik ben ook een heel ongeduldig stresskieken!!! maar ik denk vanaf je terug kunt starten met alles zo ong 9 maand voor de trouw dat je aan zoveel denkt en aan doen bent dat de tijd wel snel vooruit ga.
nog heel veel succes met de voorbereidingen he
groetjes

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik22-4-2011 7:22:09

Dag Hannelore,

wij trouwen op dezelfde dag als jullie !! :-)
We wouden eerst 28/04/2012 trouwen, maar dan was de zaal niet meer vrij.

Hopelijk is het volgend jaar net zo goed weer, maar hier in België weet je maar nooit hè...
Bij ons ligt de zaal , viering, en het gemeentehuis vast.

Ben momenteel ook bezig met te zoeken achter DJ, fotograaf en videograaf. ( heb mensen in gedachten maar zou hun werk eerst eens moeten zien)

Voor mijn kleed dacht ik ook in September te gaan kijken aangezien dan de nieuwe collecties binnenkomen. Maar weet neit of ik zo lang ga kunnen wachten hoor...

Groetjes,

Sofie

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik22-4-2011 14:22:50

hey hannelore,

ik wens jullie ook heel veel succes toe met jullie voorbereidingen ,
wij trouwen ook volgendjaar op 20.07.2012
en wij hebben ook al een en ander vastgelegt zoals de feestzaal,dj,fotgraaf,
en zo de hoofdzakelijk dingen voor ons huwelijk liggen al vast ,
nu alleen onze datum nog vastleggen op de gemeente maar dit kan naar het schijnt hier
maar hoogstes een jaar opvoorhand dus normaal in juli kunnen we die gaan vastleggen en mss met een beetje geluk kunnen we hem mss volgende maand vastleggen als ze niet zo stipt zijn:)
dus ik wens je heel veel succes toe met jullie voorbereidingen
grtz nanske

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...