Terug naar overzicht
alles komt wel goe... dromen zijn bedrog.. ga daar maar even van uit tis de stress die erbij komt, niet prettig maar ja het zal wel een prachtige dag worde!
Maak je geen zorgen, Kendra! Alles komt wel goed. Dat moet je nog even denken voor je gaat slapen :-) Ik heb mijn portie nachtmerries ook al gehad. Je bent zo intens met iets bezig, dat je er 's nachts gewoon ook nog van droomt. Nog veel succes!
Amai Kendra! Ik heb net hetzelfde voor! Ik heb al vanalles gedroomd. De ergste doemscenario's ooit! Van mijn regels die hem op mijn kleed hadden gevlekt tot 6 maanden zwanger zijn met een dikke ton, tot 2 maanden zwanger zijn en overgeven de moment dat ik in de kerk binnen kom, echt vanalles! Ik hoop ook echt dat het goed komt en dat alles loopt zoals ik het plan. Ik heb van een vriendin van mij gehoord, die reeds getrouwd is dat ik nog vanalles anders zal dromen... Ik denk dat het een fase is waar iedereen door moet end at, als alles goed gepland is ook zo zal verlopen! Geniet nog van je voorbereidingen!! Groetjes, Annelore x
We zullen vannacht zien of het weer prijs is, ik hou jullie op de hoogte ;)
Die nachtmerrie's komen omdat je echt héél véél met je huwelijk bezig bent. Héél normaal hoor. Probeer anders je gedachten eens te verzetten, maar ja ik heb goed praten hé. Bij mij staat er nog 126 dagen op de kalender. Neem eens een uitgebreid bad voor je slapen gaat... Groetjes
Goed nieuws ... vannacht geen nachtmerrie. Het wordt dus geen plaag ;-)