Terug naar overzicht
Hey Charlotte, Hier nog 50 dagen en ongeveer zelfde gevoel. Het kan soms precies niet snel genoeg gaan en langs de andere kant wil ik graag rustig genieten van al de voorbereidingen. En inderdaad die bevestigingen komen maar druppelsgewijs binnen. Ik ben benieuwd hoeveel ik er nog zelf ga moeten contacteren. Veel succes nog met de voorbereidingen. Groetjes Nathalie
ey ey charlotte hopelijk herstelt je grootmoeder goed! het is op die manier idd goed dat het nog even is! goh spannend toch eh, hier nog 57dagen, maar elk tiental wordt afgeteld nu en ik krijg meer en meer vlinders, en krijg meer en meer gevoel kan nie snel genoeg er moet nog wel wa geregeld ma meeste kan pas in mei... een kleine maand op voorhand brrr khoop dat begin juni alles rond is (zoals zaal, dj etc...) enkel gadgets en prulle en eerste hulp nog dan hmmm ik kijk er ook zo naar uit, ken het gevoel helemaal
Hey Charlotte, Ik hoop in de eerste plaats dat jou grootmoeder er kan bijzijn. Maar ik las hier onlangs op het forum van iemand die op de dag van het huwelijk snel eens over en weer naar de kliniek (of was het rusthuis...) gereden zijn zodat de grootmoeder ze even zag. Was echt maar kort, maar moet natuurlijk haalbaar zijn in de dagplanning... Veel succes alvast! En voor de rest met nog 36 dagen hier heb ik hetzelfde gevoel. Soms gaat het te traag en soms klopt mijn hart sneller als ik er aan denk... Bevestigingen komen ook traag. Allé van het avondfeest is het bijna allemaal binnen maar voor de receptie is het een ramp...