Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maar 40 meer te gaan...

21-4-2011 9:30:20
Alweer een mijlpaaltje... nog 40 dagen!

Aan de ene kant kan ik niet snel genoeg Mevrouw C worden, aan de andere kant is het goed dat het nog even is. Mijn grootmoeder ligt nog in de kliniek en zal wel nog even nodig hebben om te revalideren. Gelukkig is ze al van intensive care weg... En we zouden er haar toch graag bij hebben!

Misschien de komende week de voorbereidingen nog even een boost geven, zodat we da laatste weekjes wat rustiger kunnen aanpakken. Ondertussen blijft het ook wachten op de bevestigingen. Die sijpelen zo'n beetje binnen, terwijl ik meer voor de stromende aanpak ben .

Zo, dit wou ik even delen. Aan iedereen een fijn, zonnig paasweekend!

Charlotte
1-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 714

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik21-4-2011 9:36:57

Hey Charlotte,

Hier nog 50 dagen en ongeveer zelfde gevoel. Het kan soms precies niet snel genoeg gaan en langs de andere kant wil ik graag rustig genieten van al de voorbereidingen. En inderdaad die bevestigingen komen maar druppelsgewijs binnen. Ik ben benieuwd hoeveel ik er nog zelf ga moeten contacteren.

Veel succes nog met de voorbereidingen.

Groetjes Nathalie

evy
18-6-2011
 Meld misbruik21-4-2011 9:54:05

ey ey charlotte

hopelijk herstelt je grootmoeder goed!
het is op die manier idd goed dat het nog even is!

goh spannend toch eh, hier nog 57dagen, maar elk tiental wordt afgeteld nu en ik krijg meer en meer vlinders, en krijg meer en meer gevoel kan nie snel genoeg
er moet nog wel wa geregeld ma meeste kan pas in mei... een kleine maand op voorhand
brrr khoop dat begin juni alles rond is (zoals zaal, dj etc...) enkel gadgets en prulle en eerste hulp nog dan

hmmm ik kijk er ook zo naar uit, ken het gevoel helemaal

julie
28-5-2011
 Meld misbruik21-4-2011 13:50:00

Hey Charlotte,

Ik hoop in de eerste plaats dat jou grootmoeder er kan bijzijn. Maar ik las hier onlangs op het forum van iemand die op de dag van het huwelijk snel eens over en weer naar de kliniek (of was het rusthuis...) gereden zijn zodat de grootmoeder ze even zag. Was echt maar kort, maar moet natuurlijk haalbaar zijn in de dagplanning...

Veel succes alvast!

En voor de rest met nog 36 dagen hier heb ik hetzelfde gevoel. Soms gaat het te traag en soms klopt mijn hart sneller als ik er aan denk... Bevestigingen komen ook traag. Allé van het avondfeest is het bijna allemaal binnen maar voor de receptie is het een ramp...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...