Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd op 1 april!

  18-4-2006 19:32:47
Hey allemaal

eindelijk een beetje tijd om eens even wat te vertellen over onze trouwdag... ik kan maar één ding zeggen: ook al probeer je die heel bewust en zo te beleven... je kan maar beleven wat je beleeft, en het gaat toch zo snel voorbij... Ik ben heel rustig wakker geworden, en gewoon aan onze dag begonnen: eten, douche, kapper, make-up, alles liep gesmeerd, mijn 'man' was prachtig op tijd, het gemeentehuis was netjes verzorgd, op de fotosessie zijn we uitgeregend, waardoor we naar een andere locatie zijn gereden waar het wonderwel goed weer was, onze misviering was zo goed dat we nog dagelijks complimentjes krijgen, onze receptie en feest, geweldig gewoon, heel goeie muziek, lekker eten, en zelfs de rekeningen achteraf vielen goed mee ;-) ;-) ;-) Twee dagen later op huwelijksreis vertrokken naar Tenerife en daar natuurlijk weer ziek geworden (was het ook al enkele dagen voor onze trouw), maar dat maakt niet uit, we zijn gelukkig samen en we genieten ervan dat we nu eindelijk samen kunnen 'leven'... Maar hoe leuk het ook geweest mag zijn die dag, en hoewel ik hier al eens reacties heb gelezen van mensen die het compleet niet begrijpen: dat zwart gat, dat bestaat echt hoor!! We zijn heel gelukkig, en het was geweldig, maar de dagen na ons huwelijk kon ik me er amper iets van herinneren, alsof het in een waas aan mij voorbijgegaan was, nu ik al wat foto's en tastbaar materiaal in handen heb, weet ik er weer heel wat meer van, maar er zijn momenten dat je wel zou kunnen janken, want datgene waar we zolang naar hebben uitgekeken is op enkele uren gewoon voorbij gevlogen... Anyway, ik ben apetrots dat ik nu 'de vrouw van mijn lieve man' ben, maar ik wil alleen maar één raad meegeven: maak van je trouwdag niet je 'einddoel', want ook daarna gaat je leven verder...

groetjes,
Els
1-4-06
users.poink.be/martijn_els

Els
1-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 963


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik18-4-2006 19:57:33

hey Els!!

tof om zo'n verslagje te lezen van je dag .... ik ben ondertussen ook al aan't aftellen .. nog 25 dagen te gaan...

waar in Tenerife ben je geweest?? wij vertrekken 15 mei (ook 2 dagen na het huweljk) naar Villa Tagoro nabij Place de las America.

groetjes en nog eens proficiat
Mieke
13/05/06




1-4-2006
 Meld misbruik19-4-2006 16:39:54

Hey,

wij zaten eerst in Barceló Santiago in Puerto de Santiago (4-sterren), en later in Adeje Gran Hotel in Costa Adeje (5-sterren), maar geef mij maar het eerste hotel... die chichi vond ik niet zo leuk :-(

groetjes,
Els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...