Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vaarwel vrijgezellenleven

  18-4-2006 17:08:08
Hallo iedereen ,

Ik heb juist een mail gekregen voor men vrijgezellenavond . Ik zou moeten een "afschijdsode aan het vrijgezellenleven" schrijven Ik heb niet echt inspriratie , zou iemand me kunnen helpen met tips ofzo .
Dan op voorhand .

Groeten
J

Joery
29-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 932


Joery
29-4-2006
 Meld misbruik18-4-2006 19:20:47

Kan er niemand helpen ? Ik moet het vandaag nog versturen .
groetjes
Joery



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik18-4-2006 21:18:40

Jeetje joery

Daar vraag je wat, ik ben mijn hoofd al aan het breken, wat vind je van :goedt foudt,
mijn laatste avond uit...flirten is veel meer dan sjansen en veel minder dan vreemdgaan, flirten is vermakelijk en kan overal goed van pas komen.
Flirten mag! Gerustgesteld en opgelucht kan ik nu genieten van de laatste avond op stap als "vrijgezel"
Ik hoop dat je er misschien iets aan hebt, meer kan ik nu ook niet verzinnen!!!!
Groetjes Nathalie 28.07.06
enne veel plezier op je vrijgezellen feest!



Joery
29-4-2006
 Meld misbruik18-4-2006 21:31:05

Dank je natalie
Ik had een deadline en heb dit verzonden :

Vaarwel vrijgezellenbestaan ,
Zaterdag is het voor goed gedaan !

Gedaan met naar andere vrouwen kijken.

Voorbij met versieren.

Afgelopen met de vrijheid,
Gebonden aan uur en tijd.

Het huishouden …
Dat is toch iets voor vrouwen.

Kzal er mee moeten leren leven,

Ach dat is het leven ,
Nemen en Geven

Vaarwel vrijgezellenbestaan
Zaterdag ..
Is het voor goed gedaan !

Dan ben ik tweede deel van een trouwboek
Gelukkig ,’k deed zelf de aanzoek !

Wat denk je ?

Groetjes
Joery




Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-4-2006 7:38:32

Hey,

ziet er niet slecht uit, maar een beetje negatief tegenover het huwelijk, vind je niet? Maar als je dit moet voorlezen en je doet het met een knipoog, wel grappig!

Groetjes,
Lieve



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik19-4-2006 10:36:29

Hey Joery

En dat zonder inspiratie.... erg goed gedaan en erg grappig, daar staat je vast nog wat te wachten zaterdag, veel plezier!!!

Groetjes nathalie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...