Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afspraak fede di oro

  19-4-2011 12:31:58
Hey iedereen

Ik heb gisteren gebeld naar Fede Di Oro en onze afspraak is pas op 7 juni. Het is de eerste dag dat ging omdat ik met mijn avondschool en werk zit. Ik kon elke woensdag maar dat gaat voor hen niet. Ze gingen wel rekening houden dat onze trouw in oktober is om alles vlot te laten verlopen, want het zal nipt zijn :( khoop zo dat het gaat lukken op zo'n kort termijn hoor!!
Ik ben benieuwd :) nog zo lang wachten... :p

Nathalie
14-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1228


sarah
17-12-2011
 Meld misbruik19-4-2011 12:49:19

Hallo Nathalie,
ik zou je geen zorgen maken, ik ben er al geweest maar vond in het bestaande assortiment mijn gading niet. Mijn verloofde wel, echter ze willen wel een ring maken die al maanden in mijn hoofd speelt.
Wegens dat tijdens onze eerste afspraak zoveel gegevens van stenen; kwaliteit,kleur en zettingen werden besproken hebben ze zelf voorgesteld dat we alles even laten bezinken en in augustus terug komen. Heb vervolgens al heel wat opgezocht over de 4 C 's van diamanten.
Ze hebben het nu heel druk met de komende huwelijken , maar vanaf de zomer wordt dit kalmer en hebben ze terug meer tijd.



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik19-4-2011 12:55:16

Oei das idd wat krapjes,maar moet wel haalbaar zijn anders zouden ze het toch wel zeggen zeker?

Kga vanmiddag zelf maar eens bellen voor een afpsraak,hoop dat het lukt best dat de woensdagen ook bij ons zelf niet zo lukken dus meestal is het hier een dinsdag of vrijdagnamiddag.
Hoop dat het dus bij ons wat vroeger lukt :-s



Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik19-4-2011 13:06:18

ja hoor, ik kon normaal volgende week dindsdagavond gaan. Maar heb dan avondschool en ik kan deze laatste lessen echt niet missen... Ik hoop dat je vlug mag gaan!!

@Sarah: dank u voor de geruststelling!! :) Ik hoop dat we op ons eerste bezoek ook al een goed idee hebben van wat we willen en al kunnen bestellen.



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik19-4-2011 13:20:04

@Nathalie :-) is al gelukt een apfsraak vast te krijgen,hij sprak ook voor volgende week dinsdag.Maar in mei kon ik betere dagen dus op 3mei mogen we al langsgaan :-D
Hopelijk vinden we er onze smaak;maar denk het wel aangezien de meeste er toch al mooie gevonden hebben en spreken van zeer veel keuze :-)

Ja met avondschool is het iets moeilijker hé en als het de laatste lessen zijn nog meer
Hoop dat je bij je eerste bezoek al meteen iets vindt die jullie ligt




Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik19-4-2011 13:25:50

Dank u, hopelijk vinden jullie ook iets die dag. Want als ik kijk dan trouw je 17/09 en wij 14/10 en onze afspraak bij fede di oro scheelt ook maar een maandje. :p



Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik19-4-2011 19:03:41

Wij zijn eind februari geweest om begin juli te trouwen en dat was geen probleem hoor. Dat scheelt misschien een weekje of twee. Maak je maar geen zorgen. Als ze weten dat het vooruit moet gaan dan lukt dat wel hoor. Als ze veel tijd hebben, dan nemen ze hun tijd er ook voor.



sandra
14-5-2011
 Meld misbruik19-4-2011 19:50:35

Hey,

Ik zou me geen zorgen maken. Wij zijn in februari geweest en we trouwen op 14 mei. De ringen waren vorige week klaar.
Het zal zeker lukken!

Groetjes,

Sandra



Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik19-4-2011 20:17:27

Super! bedankt om mij gerust te stellen :)



liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik21-4-2011 20:49:28

wij zijn er ook geweest en het zijn super vriendelijke mensen!! De prijzen zijn ook hééééééél betaalbaar, we hebben het ons niet beklaagd.
veel plezier bij het uitkiezen!!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...