Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie - omgeving Aalst

  18-4-2006 10:31:13
Heeft er iemand een goed adresje voor leuke bruidslingerie die niet al te prijzig is (gewoon doorsnee bedoel ik hiermee maar geen € 200 't stuk). Liefst omgeving Aalst/Ninove/Denderleeuw/Liedekerke.
Ik zoek een bustier of torselet voor onder m'n strapless jurk maar zelf ga ik zelden naar een lingeriezaak omdat ik meestal sport-bh's draag... Dus beetje onervaren en onwetend...
Merci alvast voor de tips!

Groetjes
Katrien
18/08/06

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 527


An
13-8-2005
 Meld misbruik18-4-2006 11:20:27

Hoi Katrien,
Als er een Inno in je buurt is, kan je daar een kijkje gaan nemen. Ze hebben er de meeste grote merken, je kan er op je gemak kijken en passen en de prijs bekijken.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik18-4-2006 13:04:55

Dag Katrien,

Ik koop m'n lingerie meestal bij Corbel in de Molenstraat in Aalst. Da's een oud winkeltje dat van moeder op dochter gaat(zelfs m'n oma ging daar vroeger!). Die mevrouw daar heeft er wel verstand van! Soms is er wel een oudere mevrouw, en die kan het echt niet, dus da's wel een beetje geluk hebben...

Groetjes,

Sylvie
Sinds 11 maart gelukkig getrouwd!



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik18-4-2006 21:28:37

;-> wie we hier hebben...
ga eens kijken bij fur-ore in itterbeek vlakbij Wendy... je vindt er leuke dingen die niet te duur zijn ofwel eens Etam lingerie daar hebben ze ook veel

tot later
xxxxx



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik18-4-2006 23:10:45

Zeg Vanessa, eerste keer dak u hier zie... Leuk... Tot donderdag op de vergadering ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...