Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

  18-4-2006 9:40:47
Hallo,

Ik begin stilaan aan het ontwerp van de menukaarten te denken. Omdat we (vooral tijdens het eerste jaar) bijna het hele land doorgetreind hebben om elkaar te zien. Maar nu vraag ik me af of we bij elk bord een menukaart gaan leggen of een grote midden op de tafel. Aangezien alles tweetalig moet zijn (ndls-fr) zou ik beide op de grote zetten en twee verschillende soorten maken, mochten we voor de kleinere (per persoon) kiezen. Hebben jullie suggesties?

Groetjes,
Annelies
16/09/2006

Annelies
16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 982


Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik18-4-2006 9:42:49

Oeps, een zinnetje vergeten. Dus door dat treinen is ons thema "station" geworden en gaan we foto's maken in alle stations waar we gepasseerd zijn.
Da's wat duidelijker denk ik.

Daag,
Annelies
16/09/2006



Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik18-4-2006 10:04:21

Hallo Annelies,

Ik zou gewoon 1 à 2 kaarten per tafel voorzien. (Misschien 1 Ned. en 1 Franse? )

Denk persoonlijk dat 1 per persoon wat veel is.

Groetjes

Lynn



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik18-4-2006 10:26:33

Meestal voorziet men een kaart per twee personen. Twee kaarten voor een hele tafel lijkt mij wat weinig...
Leuk idee van die foto's!

Succes

Katrien
18/08/06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik18-4-2006 11:28:53

Hoi,

Zoals Katrien zegt voorziet men meestal 1 kaart per 2 personen!

Debra
11/08/06



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik18-4-2006 15:24:26

Hallo

wij hebben ook het probleem dat we met meerdere talen zitten, en ik denk dat we de voorkant in 1 taal en de andere kant in de andere taal erop zetten, en ze dan inderdaad per twee personen 1 kaart geven.

laat even weten wat jij doet met het talen verschil in de kerkboekjes etc, ik heb alles in 1 boekje gemaakt ( wij zijn met een heel internationaal gezelschapen heb alles in het nederlands, hebreeuws, duits en engels, de menukaarten maak ik enkel in het nederlands en engels, denk ik!!!)
Groetjes nathalie 28.07.06



Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik18-4-2006 17:44:55

hey Nathalie,
En ik vond het al zo'n gedoe om alles in 2 talen te zetten, je hebt je werk wel zeker! Voor de misboekjes (die momenteel wat blijven aanslepen) dacht ik om de tekst die voorgelezen of gezegd wordt (We wisselen of tussen frans en nederlands) voluit te zetten en een korte samenvatting van hetgeen gezegd wordt in de andere taal. Toch zeker voor de lezingen. Andere dingen heb ik dan helemaal vertaald. Ik denk dat het zal afhangen van het totale aantal pagina's, het mag toch geen dik boek worden hé.
En als ik 1 menukaart per tafel zou maken, dacht ik aan iets kegelvormig of zo met 3 zijden: een kant foto('s), een kant nederlands en een kant frans en deze dan recht te zetten in het midden van de tafel.
ziezo, alvast bedankt voor de reacties
Annelies
16/09/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...