Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingeriezaak La Finesse in Brugge

  18-4-2006 9:09:10
Beste bruidjes,

In vorige berichten liet ik jullie al eens weten dat ik had horen boffen over de lingeriezaak La finesse in de Smedenstraat in Brugge! Ik ga ook langs gaan maar nu is mijn vraag of je op voorhand een afspraak moet maken of mag je gewoon langsgaan zoals in een gewone lingeriewinkel?

Grtz Debra
11/08/06

Debra
11-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1210


Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik18-4-2006 9:35:59

Hallo Debra

La Finesse is inderdaad een zeer goede plaats. Je hoeft geen afspraak te maken, gewoon langs gaan. Het is een zeer vriendelijke mevrouw en ze kent er alles van. Voortaan koop ik al mijn lingerie daar.
Groetjes Ellen



Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik18-4-2006 15:48:58

Hey, Ik ben ook daar geweest, inderdaad een hele lieve vrouw die er wat van weet ! Wat tegenwoordig nie zo gemakkelijk te vinden is...Voor mij ook een vast adres geworden ! Succes, groetjes, Ingrid
27/05/06



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik18-4-2006 17:27:10

Idem dito voor mij.
Ze heeft mij enorm goed geholpen terwijl ik in andere lingeriewinkels absoluut geen goede lingerie voorgeschoteld kreeg.
Vanaf nu is haar winkel ook mijn vaste stek geworden.

groetjes
sophie 24/09/2005


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...