Terug naar overzicht
Hoi Penny, Wij trouwen op 23 juli, 3 dagen na jullie! Hier nog 98 dagen te gaan....spannend!!!Voor de bedankjes hebben wij voor de heren een flesje portowijn (heel kleine, met een mooie etiket), omdat ik van portugal kom. Voor de dames hebben we een mooie broche. De broches komen ook uit Portugal, 1,30€ per stuk. Wat zou je graag voor bedankjes willen? Heb je ook al je juweeltjes gevonden? GroetjesFilipa
Hoi Filipa, was je al een paar keer tegen gekomen bij andere en had de datum gezien ;-) Wij dachten eerst aan een slaapmutsje voor de dames (een klein flesje drank) en katerpilletjes voor de heren (een doosje snoep met echt een perdolan erin) ofwel een snoephuisje te zetten. Onze kids snoepzakjes te laten kleuren met onze namen en datum erop en dat onze gasten zelf hun snoepjes mogen kiezen uit allerlei potten. Mijn juwelen had ikgekozen bij Victoria-juwelen en mijn vriendin had dezelfde gekocht dus heb ik mijn aankoop geannuleerd en "leen" ik de hare. Zo heb ik al zeker iets geleend aan :-) En bij jullie alles inorde voor de grote dag?