Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskapsel + voorbereiding

15-4-2011 14:08:45
hehe

zaterdag ist zover, men proefkapsel...
kben benieuwd. Ik had een paar fotos laten zien aan men kapster en ze ging er eens over denken.
Ik laat ondertussen al 4maandjes men haartjes groeien, zo dat er meer kan... (krul, opsteek,...)
Eindelijk nog eens iets leuk doen rond de trouw.

Met 63 dagen op de teller, is er al heel veel gedaan.
gevolg: heel af en toe iets dat we doen als voorbereiding.
Ik mis het best wel om elk weekend iets rond de trouw te doen en iets af te vinken op de lijst.
volgende week staat de eerste pas van mijn kleed op me te wachten. :-)

De laatste dingetjes moeten pas in mei (maandje voor trouw)
Ben nu echt wel dag per dag aant aftelle... nu al... :)))
enthousiasme zet zich om in een warmtegevoel

liefs

evy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 620

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik15-4-2011 14:14:32

Leuk!

Ik heb vooral wat stress nu. Maar wie weet, komt dat warmtegevoel er ook snel bij mij :-)

evy
18-6-2011
 Meld misbruik15-4-2011 14:17:40

mja ik heb stress gedeelte achter me, maar in begin voelde het gek
zo gevoel ohnee kben het enthousiasme kwijt, had ook nie behoefte hier te delen, was nie meer zo bezig met alles waarmee bruidjes hier bezig waren zoals tervore...

maar het warmte rust gevoel is nu wel een leuke ervaring...
de stress komt mij kennende nog terug eens mei is en de laatste dinge aangevinkt moge/kunne/moete aangevinkt worde...

liefs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...