Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Catering aan huis

  13-4-2011 21:28:13
Hey hey,

Op onze trouwdag willen we dat niemand als een kip zonder kop rondloopt (alée, we gaan dat proberen hè). We willen dus graag iemand aan huis laten komen om de ontbijttafel te dekken. Ik zie niemand 's morgens nog naar de bakker lopen voor pistoletjes enzo :-) Daarna, wanneer iedereen vertrokken is naar het gemeentehuis en de kerk, kan de tafel afgeruimd worden. Na de kerk komen de ouders en getuigen + partners dan terug naar hier (is achter de hoek van de kerk, kan dus zelfs te voet) en dan kunnen ze lunchen met broodjes enzo.

Ik wil absoluut niet dat de mama's zich die dag moeten bezig houden met "is er nog koffie, de melk is op, tafel dekken, tafel afruimen,..." en dan hupla, smos op het kleed, ik zie het al gebeuren. Daarom dus: catering voor ontbijt en lunch. Dan is de rommel ook opgeruimd als wij de volgende dag terug thuis komen.

Weten jullie bij wie ik daarvoor terecht zou kunnen (regio Antwerpen)? Ik vind wel veel over ontbijtmanden enzo, maar niet zo veel over catering...

Bedankt voor de tips
Groetjes
Anne

Anne
8-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1291


Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik13-4-2011 21:34:38

Bij ons hebben de buren van mijn ouders hiervoor gezorgd. Misschien is dat ook een optie?



Hanne
21-4-2012
 Meld misbruik13-4-2011 21:46:28

Hoi Anne,

Gewoon ff aan je traitteur vragen of één zoeken in je buurt meestal doen die dat ook wel. Of misschien een neefjes, nichtjes, tantes en nonkels optrommelen die normaal pas op het avondfeest komen ofzo.

Veel succes,

Groetjes,
Hanne.



Anne
8-10-2011
 Meld misbruik13-4-2011 21:49:12

Hey Sofie, dat zou inderdaad een goede optie zijn, maar bij ons is het de omgekeerde wereld... Mijn ouders wonen namelijk wat ver en we trouwen in de gemeente waar ik en mijn vriend nu wonen. Mijn ouders komen dus naar hier. Ik blijf dus echt "thuis" en mijn vriend gaat naar zijn ouders die hier in de buurt wonen. En onze buren zijn natuurlijk ook uitgenodigd op de ceremonie... Zou anders de perfecte oplossing geweest zijn... Bedankt voor het idee!



Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 21:49:26

Anne,
Wel ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb al wat studenten (voor kok) aangesproken, maar die zitten dan met een stage opdracht die start of voorbereiding examen. Iemand die ons kan helpen van 10u30 tot 14u30 mag altijd iets laten weten. Graag iemand van de regio Hove/Edegem/Lint/Boechout. Wij trouwen op 7 mei 2011.
Groetjes,
Ingrid



Anne
8-10-2011
 Meld misbruik13-4-2011 21:52:41

Hey Ingrid,

Dan ben je uit de buurt. Wij wonen in Edegem en trouwen dus op 8 oktober. Dat valt natuurlijk minder in de examen of stageperiode. Waar vond je die kok-studenten? Via Piva?
Nog heel veel succes, want voor jullie begint het dan toch serieus te korten hè
Groetjes!



Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik14-4-2011 13:13:18

Anne,
Het zijn 2 laatstejaars die ik ken via vrienden. Vanaf eind juni zullen ze beginnen werken. Nu ben ik aan het denken om via Brandtfood in Hove te werken. Die hebben formules met hulp inbegrepen. Ik ga daar mijn licht eens opsteken. Studenten die een centje willen bijverdienen zijn natuurlijk goedkoper, maar mocht ik er eentje vinden, laat ik het weten. Ik stuur je graag de gegevens door, als we tevreden zijn natuurlijk. Via Piva heb ik niet geprobeerd.
Stuur me maar je e-mail adres: pet.leemans@skynet.be
Wij zijn van Hove.
Ook nog véél plezier met de voorbereidingen.
Groetjes,
Ingrid
Kijk maar eens op: http://www.brandtfood.be/docs/lente_zomer_2011.pdf



Maria
8-7-2011
 Meld misbruik15-4-2011 9:35:16

Taste and Friendship. (effe googelen) Is een vriend van mij die een eigen broodjeszaak heeft geopend in Antwerpen, maar ze doen dus ook catering, zowel ontbijt als lunch en diner. Op onze trouw gaat hij 's middags de broodjes, champagne en koffie voor de familie verzorgen bij ons thuis (we zijn gelukkig niet met teveel ...) Heel prijselijk en lekker, heb ook al een avondfeest met hun meegemaakt. Brandtfood ken ik, is heel goed maar vind ik persoonlijk aan de dure kant en weinig origineel.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...