Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief voor receptie boek

  12-4-2011 17:29:58
Hoi hoi, als alternatief voor het receptie boek willen wij graag een polaroid camera huren zodat van alle gasten foto´s kunnen worden gemaakt. Deze kunnen ze dan in het receptie boek plakken en onder de foto kunnen ze nog een berichtje achterlaten. Weet iemand waar je een polaroid camera kunt huren (liefst in omgeving Maaseik).

Alvast bedankt.

Groetjes Linda


Linda
2-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1703


Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 19:15:30

Dat is een leuk idee, ik heb het al eens gezien op een trouw!
Een nadeel is wel dat wij op die trouw toch lang moesten wachten. Het was misschien een ouder toestel? Ik weet het niet, maar het duurde toch echt wel een tijdje tegen dat die foto eruit was, en al die mensen stonden nogal lang te wachten :)

Wij doen op onze trouw hetzelfde idee maar met digitale foto's en dan losse briefjes die ze ergens kunnen leggen/plakken/ophangen/weet ik nog niet. We puzzelen dan achteraf wel de foto's en briefjes samen.




Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik13-4-2011 1:41:18

Leuk idee ... rentapolaroid.com

Succes!




Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik13-4-2011 2:18:39

Oeps, net gezien dat je op die site momenteel niet kan huren (heb gelezen dat de productie van polaroid fotopapier gestopt is) hopelijk vind je hier wel het nodige www.sdcverhuur.nl/




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...