Terug naar overzicht
Amai, ik denk dat je gerust mag zijn hoor! Wij trouwen 16/7 en zijn lang zover nog niet. Seffes sla ik nog in paniek :-)Ik kan ook niet meteen iets bedenken dat jullie nog niet in orde hebben..Ik lees dat jullie ook een feestreglement hebben. Zie je het zitten om dat eens te mailen? Wij zijn daar ook over aan het nadenken, maar het is niet altijd gemakkelijk om de juiste formulering te vinden.. Als je het geen probleem vindt, mag je het mailen naar debbie_esch@hotmail.com Groetjes!
mail is onderweg ! :)
Wij trouwen op 2 juli en als ik zie wat jullie allemaal al gedaan hebben, begin ik ook een beetje in paniek te geraken. Bij ons staat het tot nu toe zover: * gemeente ligt vast + papieren in orde gebracht * kerk ligt vast (volgende week afspraak met de pastoor) * misboekje bijna af (nog laten goedkeuren door pastoor) * vervoer ok * fotograaf ok * dj ok * trouwkleed, lingerie, juwelen, schoenen ok * kleedjes bruidskindjes ok (schoenen nog halen) * versiering huis ok * bloemversiering kerk ok * feestzaal ok + menu en verloop besproken * enveloppedoos ok * wensboom (kaartjes aan het maken) * bedankjes kinderen kerk ok * bedankjes avondfeest ok * versiering feestzaal ok * bellenblazers ok * uitnodigingen besteld (komen deze week binnen) * gastenlijst ok * ringen besteld * kapster + visagiste * ... Nog enkele dingen die moeten gebeuren: * kostuum vriend (zaterdag) * notaris (volgende week) * enveloppe schrijven * proefkapsel + make-up (volgende week) * iemand zoeken voor mijn nagels * ... en al die kleine dingen die ik nog vergeet
ok, nu ga ik heel dom uit de hoek komen wsl maar wat is een feestreglement juist? Zou je dit ook naar marjanmeule@hotmail.com kunnen sturen? alvast bedankt!!
Ik heb eigenlijk ook niet echt een idee wat er met een feestreglement bedoeld wordt. Naar mij mag je het ook eens doorsturen als je wil. vanessadaelemans@hotmail.com
Ik ben ook wel benieuwd... an_verboven@hotmail.com Bedankt!
Zo mail is on its way... En dames , ik sta al tamelijk ver omdat we ook al een jaar aan het plannen zijn enerzijds. Anderzijds ben ik iemand die 1 : graag heeft dat alles in orde is , want er is altijd wel iets da een mens vergeet. Bijvoorbeeld : als ik op daguitstap of weekend ga gebruik ik hiervoor zelf checklists en een worst case scenario plan :) Met andere woorden ik ben een controle freak ! En mijn laatste argument is dan ook : Ik studeer en werk , dus ik heb niet zoveel vrije tijd, Mei wordt voor mij de drukste maand ooit , en in juni zijn er examens. Dus hou ik me tijdens vakanties en verlof gewoon bezig met de planning. Vandaar dat ik dus al vrij ver sta , gewoon omdat ik in de weken voor de trouw geen tijd ga hebben. (heb dag voor men trouw nog een examen !)
Hey hey, mijn zusje trouwt volgende zomer en ook voor haar grafische werkjes sta ik paraat. Wij willen graag ook feestregelement plannen op de keerzijde van de "tafelaanduiding". Mag ik ff spieken naar de jouwe? :-) Mijn mailadres inge.reinenbergh@telenet.be Dank je wel en nog veel succes met de voorbereidingen.