Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  11-4-2011 14:41:16
Hallo allemaal.

Wij zitten een beetje in de knoop met ons gastenboek. we zouden graag een gastenboek samenstellen waar iedere genodigde een tekstje kan in schrijven of ons iets kan toewensen. we zitten echter met het probleem dat we niet goed weten hoe we het zouden aanpakken.

idee 1: kaartjes leggen waarop de personen een tekstje kunnen schrijven, dit tekstje wordt later in het gastenboek geplakt naast de foto van de genodigde.

of

idee 2: het gastenboek daar leggen zodat ze er zelf kunnen inschrijven en achteraf na al de tekstjes foto's plakken van de genodigden met hun naam.

of heeft er iemand een ander idee?

groetjes
Birgit en anoes!


birgit
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1216


Annelies
1-7-2011
 Meld misbruik11-4-2011 17:03:58

Ik ben ook op zoek naar ideeën voor een gastenboek.
Je kan ook in het gastenboek foto's van jullie kleven.
Jouw idee hebben wij al eens gedaan voor de 25e huwelijksverjaardag van mijn ouders.
We hebben van de genodigden op voorhand foto's verzameld en op het feest moesten ze iets bij hun foto schrijven.
Maar daar kruipt zeer veel werk in.



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik11-4-2011 18:22:30

ik ben er ook helemaal nog niet uit ! Kheb natuurlijk nog een dik jaar om te brainstormen... maar man ik heb ook zoveel ideeën en weet niet goed wat te kiezen :)

Bij mij gaat het eerder tussen
- verschillende kaartjes met vraagjes op verdelen over de tafels en deze dan verzamelen in een mooie map (www.hetfeestviltje.be)
- voor iedereen een fiche maken met verschillende vragen op en plaats houden om daar later ook een foto bij te plaatsen, van die bepaalde persoon, en deze allemaal verzamelen in een mooie map...

Kzou graag zoveel mogelijk tastbare herinneringen hebben aan die mooie dag, daarom wil ik ook graag meerdere vragen stellen... maar weet niet goed of iedereen dat dan allemaal gevuld gaat krijgen :) en geef je dat dan ook per persoon, of per koppel of ...

moeilijk !



ann
2-7-2011
 Meld misbruik11-4-2011 19:31:50

wij vragen elk koppel een trouwfoto van hunzelf te bezorgen(mail of foto die we dan scannen)deze gaan we allen in zelfde formaat laten afdrukken en bundelen in een gastenboek waar ze op de avond zelf dan iets naast hun foto schrijven...vond het een leuk idee en het is supertof van trouwfotos van 30,40,zelfs 50 jaar oud te ontvangen,velen hadden wij nooit zelf gezien!!mensen die niet getrouwd zijn geven een gewone mooie foto
ze weten nog niet wat we met de fotos van zin zijn en zijn een beetje argwanend..Voor wat??wat gaje daar mee doen??maar we hebben ze toch bijna allemaal ontvangen!!



birgit
2-7-2011
 Meld misbruik11-4-2011 20:20:33

Hallo Ann
hehe jullie trouwen op dezelfde dag als ons ;)
In mijn familie is bijna iedereen gescheiden dusja zo trouwfoto's van de genodigden is niet zo gemakkelijk. en om alles nu nog bij een te krijgen is niet zo handig meer.
We zouden de avond zelf foto's nemen zodat iedereen dezelfde achtergrond heeft.
groetjes



Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2011 20:52:09

Hoi! Het idee van de oude trouwfoto's vind ik echt super! Zal het straks eens voorstellen aan mn vriend! Bedankt voor de tip ;-)

*



Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik12-4-2011 12:26:09

ik heb de onze zelf gemaakt op de fotoservice van het Kruidvat. je kan je kaft zelf kiezen ( bijv foto ) en de lay out van de pagina's ook. ik heb op elke bladzijde 7 vraagjes gezet , en laat iedereen apart, dus niet per koppel de vraagjes invullen. Als je foto's achteraf wil inplakken, kan je daar plaats voor voorzien ..



birgit
2-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 13:43:49

dag Peggy

ik vindt dat een goed idee van zo een boek zelf maken. mag ik vragen wat voor vragen jij gesteld hebt?

groetjes
anoes en birgit




Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 12:41:47

beginnend met NAAM : :-)
Ik ken Peggy van :
Ik ken Bart van :
Beste eigenschap Peggy :
Beste eigenschap Bart:
Het leukste deze avond vond ik :
Ik moest een traantje wegpinken toen :
Het lekkerste was :
Ik wens jullie :
Wat ik nog wil zeggen :





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...