Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Nathalie ivm proteïne-dieet

  13-4-2006 12:12:01
Hallo, ben wel geînteresseerd in jouw dieet. Hoe volg je dit? Of waar haal je die poedertjes?
Heb je wel nog genoeg energie overdag want ik merk als ik nu niet zoveel eet dat ik heel wat moeier loop.
Hoeveel kilo ben jij er al door kwijt?
groetjes
marion

Marion
6-1-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1134


Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik13-4-2006 12:47:41

Hey Marion,

Ik heb ook zo'n proteïnedieet gevolgd en ik moet zeggen: het is het enige dieet waar ik ooit zoveel kilo's mee ben afgevallen! Ondertussen zijn ze er wel allemaal terug bij...
Ik was op 8 maanden tijd 17kg afgevallen.
Ik ging hiervoor bij Diet Centers Group in Zellik (www.dietcentersgroup.be ).

Veel succes!
Fieke
7/07/2007



Els
9-9-2006
 Meld misbruik13-4-2006 13:00:20

Hey Marion

Ik heb in mijn leven ook al vanalles geprobeerd om af te vallen. Vroeger voorloor ik wel veel kilo's maar die zaten er dan altijd héél vlug terug bij en nog extra kilo's zelfs. Tot 2004, ik ben terug beginnen diëten, was april 2005 ruim 40kg kwijt en nu een jaar later zit ik nog op hetzelfde gewicht. Diëten is volgens mij niet echt de methode, het is eerder het karakter. Elke dag opnieuw moet ik vechten om niet te zeer in de verleiding te komen en elke dag vraagt het veel karakter om aan alle lekkere dingen te weerstaan. Het is een knop die je moet omdraaien. Tijdens mijn dieet heb ik ook vaak gedacht nu stop ik ermee omdat ik echt wel mijn best deed en toch een aantal weken geen gewicht verloor. Maar je moet echt doorbijten, je lichaam heeft tijd nodig zich aan te passen. Nu haal ik mijn motivatie uit oude foto's, als ik terug zie hoe ik vroeger was, neen zo wil ik echt niet terug worden. Wat ook helpt is wat oude kledij bijhouden (vroeger had ik maat 48-50), zodat je kan aanpassen hoeveel te groot die nu wel is (nu heb ik maat 36-38). Wat je ook probeert ik wens je alvast heel veel succes!

Groetjes,
Els
09/09/2006



Saar
25-8-2006
 Meld misbruik13-4-2006 13:11:46

Aan iedereen die wil afvallen op een gezonde manier, of beter een gezond en evenwichtig leven en gewicht wil (zonder constant caloriën te tellen of te diëten; diëten is trouwens iets waar je enkel van aankomt achteraf!!!): lees het boek van Sonja Kimpen: "je bent wat je eet". Geloof me, het werkt. Het werkt natuurlijk niet op korte termijn (lees enkele maanden), je moet er geduld voor hebben...

Groetjes,

Saar



Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik13-4-2006 13:24:38

Hallo Marion,

Ik neem de poedertjes van Nutripharm. Nutripharm eist wel een document van de dokter dat je geen medische problemen hebt. Er zijn wel verschillende merken die het proteïne dieet doen. Ik heb mij nog niet gewogen maar op minder dan twee weken kan ik terug in broeken waar ik echt niet meer inkon. Ik ben al eens meer 10 vermagerd met het proteïne dieet maar ik heb mij daarna helemaal laten gaan. Ik denk dat het belangrijk is om inderdaad nadien de levenstijl te veranderen. Ik ga in elk geval echt wel gezond eten na dit dieet.

Groeten en veel succes met het verliezen van de kilootjes
Nath



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik13-4-2006 14:14:54

Hey,
Ik ben gisteren naar dat dieet center geweest en ik moest een hele lijst laten invullen door mijn huisarts of ik dit dieet wel mag volgen.
Dan zou de eerste consultatie 35 euro kosten en dan om de twee weken op controle vr 15 euro. De poedertjes die je nodig hebt komen op +/- 10 euro per dag. Na een snelle berekening kwam dit toch op zo'n 365 euro voor een maand.
Hebben jullie ook zoveel betaald en hoe lang hebben jullie met die poedertjes gewerkt?
Ik twijfel om eraan te beginnen. Het is heel duur maar misschien is het de 15 a 20 kg wel waard.
Groetjes Peggy



Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik13-4-2006 16:21:43

Ik betaal ook ongeveer 10€ per dag voor mijn poedertjes. Ik moet wel niet zoveel op consultatie gaan. Bij ons in het fitnesscenter (Wetteren) hoef je helemaal niets te betalen voor een consultatie. Je kan daar gewoon vrij de poedertjes kopen.
Het is echt wel de moeite en als je het dieet volgt zoals het hoort heb je ook helemaal geen honger.

Groeten
Nath



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik13-4-2006 21:31:55

Ik heb de indruk dat dit soort dieet niet echt gezond kan zijn. Als de dokter al eerst goedkeuring moet geven of je gezond genoeg bent om het te doen. Zelf wil ik ook graag wat kilo's kwijt maar wil ze blijvend kwijt zijn en ik denk inderdaad dat het vooral op karakter aankomt. Mijn toekomstige zou nog maar moeten weten dat ik poedertjes neem ipv maaltijden om er magerder uit te zien... Dan heeft ie me liever zoals ik ben (sowiezo al eigenlijk - anders trouwen ze toch niet met ons).
Sporten, gezond en evenwichtig eten is beter denk ik... Maar dat vergt veel karakter - ik weet het - spreek uit ervaring!
Goeie tip voor een gezond dieet: soep, soep, soep - afgewisseld met maaltijden en enkel gezonde tussendoortjes (fruit - magere yoghurt) + sporten...



Phyllis

 Meld misbruik14-4-2006 9:25:51

Ik ben al meer dan een jaar in behandeling bij een diëtiste en ben zo al 26kg afgevallen. Nu zou ik er nog graag een 5 a 7kg afkrijgen maar het lukt me gewoon niet meer. Mijn diëtiste gaf ook als uitweg een proteïnendieet. Op zich ben ik daar geen voorstander van en vind ik dat het moet kunnen door eigen karakter. Plus dat zo'n dieet veel geld kost. Maar het karakter laat me na een jaar af en toe eens in de steek en het lukt dus echt niet voor die laatste kilo's. Meer en meer overweeg ik nu toch ook wel een proteïnendieet hoor. Kwestie van die laatste kilo's er nog af te krijgen (bij mij is het dan ook niet alleen esthetisch maar ook medisch belangrijk (ruggetje)).

Groetjes,
Phyllis
28/07/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-4-2006 15:07:40

Hey,

het hele opzet van het proteïnedieet is het veranderen van je levens- en eetwijze. De eerste fase van dit dieet mag je inderdaad alleen maar poedertjes eten, maar nadien wordt het steeds meer gemengd met gezonde, gewone voeding. Als je dan later weer bijkomt (omdat je je hebt laten gaan), volg je gewoon weer de strenge fase... Maar het uiteindelijke doel is dus leren gezond eten.

Wij Westerlingen eten te veel vlees en dingen met suiker en vet. Er is pas een studie gepublilceerd waarin staat dat de Belgen meer fruit en groenten moeten eten en minder vlees enzo... Tenzij het een ziekte is waardoor men zwaarder wordt, is dit al een grote stap in de goede richting, niet?

Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...