Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met feestzaal Familia in Nijlen

  8-4-2011 12:29:45
Dag iedereen

Onze zoektocht naar een geschikte zaal voor trouwfeest in juni 2012 brengt ons nu bij Feestzaal Familia.
Ikzelf ben vorig jaar daar naar een heel verzorgd trouwfeest geweest, maar ik wil ook graag eens horen hoe jullie ervaringen zijn/waren?

Voor welke formule kozen jullie op het vlak van eten/dansfeest,...?

Groetjes
Vickie

Vickie
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2051


nancy
20-7-2012
 Meld misbruik8-4-2011 13:12:20

hey vickie,
ik heb zelf geen ervaring maar ik heb vernomen via mijn neef dat zaal familia in nijlen echt wel de moeite is de feestzaal en het eten zou ook echt heel goed zijn ,
wij waren ook opzoek naar een feestzaal en we hadde hem ook opgeslagen bij onze favorieten ,de rede da wij die ni genomen hebben is da hij nogal een beetje uit de richting lag voor vele van onze familie's en vrienden en vele die zaal ni wisten zijn dus wij hebben een zaal vastgelegt in duffel,

maar dit is het gene dak kan mededelen het zou echt wel de moeite zijn de zaal familia ,
bediening zou ook heel vlotjes verlopen en zo dus denk wel da het een aanraderke is die zaal
grtz



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 16:31:26

wij zijn daar geweest voor "zoveel jaar getrouwd" feest en inderdaad is het goed verzorgd... ook het eten was prima!



vanessa
17-9-2010
 Meld misbruik8-4-2011 17:20:24

wij zijn op 17 sept 2010 getrouwd, en wij hebben daar ons avondfeest gegeven. Wij hadden gekozen voor fritkraam en nadien desertenbuffet. Ik kan u verzekeren dat niemand naar huis gegaan is met honger en de desertenbuffet was echt de moeite. Ik kan er niks slechts van zeggen, de garcons waren heel vriendelijk, alles was verzorgd, dj hadden we ook van daar genomen ook héél goed, ... echt een aanrader

groetjes

Vanessa



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 11:39:09

Wij hebben deze zaal ook vastgelegd voor ons huwelijk op 4 juni.
Wij gaan voor de BBQ met pronkijs voor +/- 80 man, daarna komt er nog +/- 120 man voor dansfeest, dan krijgen ze nog fritjes en schepijs tegen 23u.

Mijn getuige heeft daar ook al enkele feesten gehad en ze zouden altijd tot in de puntjes in orde zijn. Ook vind ik dat Koen (zaakvoerder) heel goed meedenkt over welk type feest, voor welk budget... Hadden in begin wat budgetaire problemen omdat mijn schoonmoeder er plots 50 man meer bij wou (nichten en neven van mijn verloofde die we NOOIT zien), eerlijk tegen Koen gezegd: kijk dit wilden wij, dit probleem hebben we met schoonmoeder, dat willen we maximum uitgeven en het zou moeten kunnen voor 200 man... En voila, hij heeft meegedacht en gerekend en we gaan - hopelijk- een droomfeest tegemoet!

De zaal is ook altijd direct volzet voor een heel jaar, dus dat zal ook al wel voor zich spreken hé!
Wat ik ook super vind, is dat er na 3u niets moet bijbetaald worden! Want sommige zalen profiteren daar echt van!
Wij hebben ook de DJ van de zaal genomen. Hij is enkele weken geleden langsgekomen. Zeer sympathieke man die goed aanvoelde wat voor soort feest we willen (hij heeft alle aantallen per leeftijd opgeschreven zodat hij al wat op voorhand weet met wie hij rekening moet houden...)

Ik zou zeggen: DOEN!




Anke
26-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 21:01:50

Hey

wij hebben ook voor zaal Familia gekozen, een vrij strakke en moderne zaal wat ons echt aansprak en Koen is inderdaad een fijne man.
Wij hebben dit echter een maand geleden vastgelegd voor mei 2012 maar er was toen nog maar 1 datum vrij in mei, we hadden hier dus geluk in.
En dat de forfait doorloopt tot het einde van het feest is inderdaad wel heel fijn.

veel succes nog!
groetjes,
Anke



Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik5-5-2011 11:22:53

Wij gaan straks naar Familia.
We waren al bij Hof van Beatrijs en Nazareth geweest en kwamen daar een beetje depri buiten...schoon dingen allemaal,maar duuuuuuuuuuuuur,ni te doen.
En van ons eigenlijk idee van een goei dansfuif te geven met allerlei lekkere dingen schoot ook niks meer over.
Vanavond dus afspraak met Koen,ben benieuwd!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info