Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met feestzaal Familia in Nijlen

  8-4-2011 12:29:45
Dag iedereen

Onze zoektocht naar een geschikte zaal voor trouwfeest in juni 2012 brengt ons nu bij Feestzaal Familia.
Ikzelf ben vorig jaar daar naar een heel verzorgd trouwfeest geweest, maar ik wil ook graag eens horen hoe jullie ervaringen zijn/waren?

Voor welke formule kozen jullie op het vlak van eten/dansfeest,...?

Groetjes
Vickie

Vickie
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2051


nancy
20-7-2012
 Meld misbruik8-4-2011 13:12:20

hey vickie,
ik heb zelf geen ervaring maar ik heb vernomen via mijn neef dat zaal familia in nijlen echt wel de moeite is de feestzaal en het eten zou ook echt heel goed zijn ,
wij waren ook opzoek naar een feestzaal en we hadde hem ook opgeslagen bij onze favorieten ,de rede da wij die ni genomen hebben is da hij nogal een beetje uit de richting lag voor vele van onze familie's en vrienden en vele die zaal ni wisten zijn dus wij hebben een zaal vastgelegt in duffel,

maar dit is het gene dak kan mededelen het zou echt wel de moeite zijn de zaal familia ,
bediening zou ook heel vlotjes verlopen en zo dus denk wel da het een aanraderke is die zaal
grtz



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 16:31:26

wij zijn daar geweest voor "zoveel jaar getrouwd" feest en inderdaad is het goed verzorgd... ook het eten was prima!



vanessa
17-9-2010
 Meld misbruik8-4-2011 17:20:24