Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ook wij worden gefilmd door Freddy!! JIPPIE!

  8-4-2011 11:26:28
Hoi lieve bruidjes,
Na heel lang twijfelen (is een videograaf nu écht nodig, hoe vaak bekijk je de trouwfilm, staat die niet in de weg voor de fotografen, ...) hebben wij, na het lezen van jullie over-positieve reacties, ook Freddy VDC aan de haak geslagen!
Blijkbaar heeft hij nog aanvragen voor onze trouwdatum gekrijgen dus hebben we vrij snel moeten beslissen.
Het spijt me lieve dames, die ook op 28/4/2012 trouwen, maar die dag is voor ons gereserveerd!!
Is mss een beetje stom, maar ik ben er nu toch echt wel blij mee, ik vind het spannend eigenlijk...! :-))))

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1261


Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 11:43:01

Wij hebben uiteindelijk ook beslist om ons ook te laten filmen. Heeft Freddy VDC ook een website?



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik8-4-2011 11:47:50

Nee dat denk ik niet...
Hierbij zijn e-mailadres = freddy.vandecauter@telenet.be .
Hij antwoordt denk ik binnen maximaal 3 uurtjes, goed he?
Hopelijk is hij nog vrij voor jullie datum want 't is een drukbezette man blijkbaar... :-/
Veel succes!



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik8-4-2011 12:28:56

Wij hebben 'm ook geboekt :) Marijke, inderdaad geen website, je kan wel altijd langs gaan om een willekeurige dvd te bekijken ..



Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 14:40:17

Okey! Dat gaan we doen! :-) Merciekes!



Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik8-4-2011 18:11:54

Woohoo Freddy is ook nog vrij op 10 september!! :-) Bedankt voor de tip!! We zijn super enthousiast!! Zijn informatie is echt duidelijk, hopelijk valt de ontmoeting ook heel goed mee!



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik10-4-2011 19:45:01

Ik heb ook eens een mailtje gestuurd.
Ben benieuwd.
Groetjes,
Cindy



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik11-4-2011 12:30:57

Marijke, laat me weten hoe het geweest is eh ;)



natje
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2011 20:27:21

ik wil u bedanken voor de tip ik heb vandaag ook een mailtje gestuurd en onze datum is nog vrij en word gereserveerd tot na onze ontmoeting begin mei.
heb er een goed gevoel bij hopelijk bij de ontmoeting ook.
en de prijs viel ook goed mee




Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik12-4-2011 9:20:23

Hey Natje,
Graag gedaan zenne! Ik heb de tip ook van onze collega-bruidjes, super dat forum he!





natje
12-5-2012
 Meld misbruik12-4-2011 19:19:22

ja idd , ik heb zo mijn fotograaf en videograaf gevonden
4 mei heb ik een afspraak met freddy.
ben jij al naar u droomjurk gaan kijken? ik denk dat ik rond juli op zoektocht ga
spannend allemaal he maar ooooooo zo leuk

nog veel succes met de voorbereidingen he




Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik13-4-2011 10:10:21

Hoi Natje!
Leuk he, heel wat ideetjes opdoen hier!! :-)))
Ik wil heel graag met mijn mama + twee zussen een kleed gaan kiezen.
We hebben allemaal nogal een druk (werk)leven dus nu hebben we al een datum in augustus geprikt! Spannend he??? Heb je voor de rest al veel gedaan?
Groetjes xxxx



natje
12-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 19:35:58

wij hebben de zaal,dj,fotograaf ,ceremoniemeester en vervoer al.
de uren van kerk en gemeentehuis liggen ook al vast .
4 mei hebben we een afspraak met freddy en in mijn verlof in juli ga ik op zoek naar mijn droomkleed. zo spannend!! ben is benieuwd want weet eigenlijk niet echt wat ik wil
buiten dat ik graag een lange sleep wil.
en sommige bruidjes vinden hun droomkleed al in de eerste winkel dat ze doen.
ben is benieuwd.
heb jij al veel kunnen regelen?
zoals de uitnodigingen kiezen wanneer kun je dat beste doen?
ik weet rond 3 maand op vooruit verstuur je ze he.

groetjes
x



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik14-4-2011 15:45:50

Hoi Natje,
Wij hebben de zaal / DJ / ceremoniemeester / fotograaf / videograaf / gemeentehuis / kerk al vastliggen. Ik wil binnenkort dringend een auto gaan vastleggen want dat gaat ook snel heb ik al gehoord... Mocht je nog een tip hebben voor een leuk verhuurbedrijf, graag!!! :-)
Van de zomer ga ik dan kijken voor een trouwkleed (ik ben helemaal weg van het merk Pronovias, maar of het me ook gaat staan, valt natuurlijk nog af te wachten :-)) en ik denk vanaf september voor trouwringen. Voor uitnodigingen ga ik pas horen vanaf het najaar.
Ik hou heel veel voorbeeldjes / ideetjes / tekstjes / ... bij in een grote map, dus ik hoop, tegen dat ik al die andere dingen moet gaan beslissen, dat ik ongeveer al wel weet wat ik wil en het dus niet te veel tijd in beslag ga nemen. Ik schrijf ook veel liedjes op die ik leuk vind en ben bezig met teksten te verzamelen voor het misboekje (persoonlijk mijn minst favoriete deel...). Mocht je nog ideetjes nodig hebben voor iets, kan ik altijd eens zien of ik je iets kan doormailen! Groetjes! xxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info