Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog exact 100 dagen....

  12-4-2006 18:14:43
Hey,

Sinds vandaag zijn het nog juist 100 dagen tot ons huwelijk! Ik heb hier al gelezen dat de tijd vanaf dat ogenblik echt wel vooruit begint te gaan en eigenlijk hoop ik dat toch ook wel een beetje. We zijn al een hele tijd verloofd en ik ben blij eindelijk het gevoel te hebben dat ik vanalles en nog wat kan regelen zonder dat ik ongelooflijk 'vroeg' lijk :-)

Maar anderzijds geeft het mij wel ook een beetje een zenuwachtig gevoel. Ik droom bijna elke nacht over het huwelijk en altijd ben ik wel 1 belangrijk ding vergeten. En ik kan toch ook zo moeilijk beslissen wat ik de dag zelf belangrijk vind... Ga ik mijn boeket weggooien, of mijn kousenband verkopen, of... En welke openingsdans zouden we nu nemen... Ik ben zo bang om achteraf spijt te hebben van keuzes :-( Ben ik nu de enige die over alles zo twijfelt? Of is dit 'normale voorhuwelijkse stress'?

Katleen
21-07-2006

Katleen
21-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1000


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik12-4-2006 18:39:42

Da's heel normale 'voorhuwelijksstress'! Ik heb ook bijna elke nacht gedroomd over de dag zelf en de meest waanzinnige dingen kwamen in die dromen voor. En wat die keuzes betreft: ik heb toch nog nergens spijt van, terwijl ik ook zo twijfelde.
Dus gewoon rustig verder doen en dan komt alles wel in orde!

Groetjes,
Sylvie
Al 32 dagen gelukkig getrouwd!



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik13-4-2006 8:52:45

Hallo Katleen,

Vandaag is het bij ons nog exact 100 dagen, wij trouwen op 22 juli, de dag na jullie dus. Dromen over onze trouw heb ik nog nooit gehad, en ik ben vrij gerust in de keuzes die we gemaakt hebben voor onze dag, alles ligt al vast, gisteren de uitnodigingen besteld... Alles komt inderdaad stilletjes dichterbij, wij kijken nu eerst uit naar de verhuis naar onze nieuwbouw die in de afwerkingsfase zit, binnen 1 maandje verhuizen we, daarmee dat ook alles voor de trouw al geregeld is bij ons, kwestie van op mijn gemak te zijn.
Probeer er wat relaxter mee om te gaan en alles zal ongetwijfeld 'perfect' verlopen op DE dag hoor!!

Groetjes, Evy
22-07-2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik13-4-2006 12:33:49

Dag Kathleen

Bij ons nog 150 dagen. Dromen heb ik ook al veel gehad waarin er alles misliep, vooral int begin. Maar nu heb ik er al een tijdje geen last meer van, ben er ook minder mee bezig dan int begin 'tzal daar aan liggen denk ik.

Ik twijfel ook iedere keer heel lang tussen alles, maar nadien mag je daar niet meer aan denken. Eens je beslissing gemaakt is, kan je er toch niets meer aan veranderen. Je hebt er voordien goed over nagedacht dus het zal wel de juiste beslissing zijn.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...