Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend gezocht: studenten voor serveren/afruimen

8-4-2011 10:32:55
Beste bruidjes en bruidegommen,

wij trouwen op 2 juli en we geven een groot tuinfeest (duimen dat het goed weer wordt! ). Het meeste daarvoor is geregeld (tenten, tafels, stoelen, traiteur voor bbq, ...) maar de drank willen we zelf regelen (om budgettaire redenen). We werken dus met een brouwer, maar we zoeken nog studenten die (aan een niet te hoog tarief) de bar kunnen doen: rondgaan met bubbels tijdens het aperitief en daarna pintjes tappen, wijn uitschenken, wat afwassen en tafels afruimen.

Hebben jullie tips over hoe we zo snel mogelijk mensen kunnen vinden?

Bedankt!!

stefjo
3-3-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 861

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik8-4-2011 10:55:34

Hey

Ik heb ook studenten geregeld voor het serveren van het drank op onze trouw. Wij hebben ze kunnen regelen via een hotelschool. Dit is zeer handig omdat ze zo goed als alles al weten en vooral ook aan de etiquette denken!
Van welke regio ben je?

Alvast veel succes!

stefjo
3-3-2011
 Meld misbruik8-4-2011 11:04:24

Hoi Selena,

Bedankt voor de snelle reactie!
het is voor de regio Vlaamse Ardennen (Herzele). Weet je toevallig een goede hotelschool daar in de buurt?

Groetjes!

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik8-4-2011 11:46:40

Hallo stefjo;

Ik ben van Ronse en je moet het eventueel als je geen personen vind een jeugd beweging zoeken.Mijn schoon familie heeft zo jongens gevonden die dit zeer goed hebben gedaan ! Ik vraag het hen eens en kan je eventueel zeggen hoeveel je er nodig hebt?

groetjes

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik8-4-2011 12:09:53

idd, probeer eens bij chiro, scouts, baskelploeg of dergelijke die hun kas wat willen opfrissen voor een leuke zomeractiviteit...

succes

funfoto

Meld misbruik8-4-2011 15:22:55

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik8-4-2011 15:45:45

Idd niet aan gedacht! Goede opmerking!!

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik8-4-2011 15:48:07

Wat ik wel kan zeggen is bij ons zijn dit vrienden van ons die dit bij schoonfamilie hebben gedaan, die gastjes wouden niks omdat ze vriend zijn van dus ik dacht als je vrienden wat vraagd dat dat normaal toch mag en kan?

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik8-4-2011 23:24:34

eigenlijk is zelf werken bij vrienden zwartwerk.
Zelfs moest je vader je komen helpen in de verbouwingen ofzo ookal betaal je hem niet, is het zwartwerk naar het schijnt.
Maar de vraag is maar of ze dat controleren natuurlijk.
Als één van jullie zelfstandige is zou die de studenten van een hotelschool bv wel kunnen inschrijven als stagairs. Of je kan ook eens informeren voor een vrijwilligersverzekering(ik vermoed iets van een 15euro p.p. per dag), dan mag je zeker chirojongens ofzo laten werken op jullie feest.

Groetjes,
Celesta

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 9:05:29

Probeer eens bij mise en place.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...